brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 24 september 2010 22:18

Hej :)

Kom nyss hem från Therese, tevligt! Har vart där och sett Idol och lite på Se Upp För Dårarna. Innan det så var Karro och jag ute lite och pratade (hon sover hos sin farmor inatt, som bor i Chg också så därför var vi lite), tror att vi ska va lite imorgon med. Kul! Jag blir alltid så glad av att va med henne, det är väldigt bra..
Det var meningen att jag skulle se på Remeber Me, som jag fick låna av Jenny, men nu orkar jag inte. Men då får jag se den någon annan kväll istället! :D

Men bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 24 september 2010 17:56

Sedan jag bloggade sist (lite mer än 1 timma sedan) så har jag hunnit:
*läsa bloggar

*loggat in på facebook

*loggat in på bilddagboken

*läsa min mejl

*göra en läxa


Mycket va? Det tycker i alla fall jag, + att jag har såklart lyssnat på musik undertiden.

Men ahja, nu ska jag nog skriva en dikt (jag gör det ibland). Så puss på er!


Av Frida - 24 september 2010 16:41

Hejj!

VÄRLDENS JOBBIGASTE SKOLDAG!! Säger jag bara!!! Var ju tvungen att säga hej då till Malin idag. Usch vad jobbigt! Men hon har lovat att hälsa på (som tur är) och så sa hon att vi får komma till henne och fika någon dag om vi vill och så sa hon till mig att det bara var att ringa om det var nått jag ville. Lättad vart jag då! Btw, började gråta i skolan när jag sa hej då till Malin. Men inte så mycket som tur var och nära till toan var det med!


Sorry för sämst uppdatering men när jag kom hem från skolan så åkte jag med mamma och pappa till Östenssons och nyss åt jag mat, så det är därför.

Imorgon så ska jag kanske sova hos Isabelle. Men usch, är inte på blogghumör idag så hörs sen. Är fortfarande ledsen efter att jag sa hej då.

Pusshej

Av Frida - 23 september 2010 22:13

Hejj!

Nu ska jag läsa bloggar och logga in på facebook lite snabbt och sedan ska jag SOVAAAAAAAAAAAA! Är jättetrött.
Hörs imorgon!

/Frida


Sov gott btw! :D<3

Av Frida - 23 september 2010 19:48

Hejj!

Nu ska jag snart se på Idol, eftersom att det börjar snart. Idag har jag inte gjort mycket, mest sett på TV, pluggat och suttit vid datorn. Har även pluggat hemkunskap. Kulkul!

För er som vill veta så läser jag boken "Vampyrens Märke" just nu, den är faktiskt rätt bra. Men i början (typ de 4 första kapitlena) så gillade jag den inte alls, men orkade inte byta bok och det är jag glad över att jag inte gjorde. Så för er som inte gillar den i början : GE DEN EN CHANS! Den blir bättre, lovar.

Men nu ska jag som sagt snart se på Idol, så bloggar mer sen.

Puss

Av Frida - 23 september 2010 13:14

Hejj!

Nu sätter jag mig med varm choklad och en filt i soffan och läser lite. Måste ju njuta lite av att va själv hemma de har timmarna, min lillebror slutar 20 över 3 så om några timmar kommer han hem och efter det (antar jag) kommer mamma och pappa hem.

Så ha det bra så hörs vi sen!

/Frida

Av Frida - 23 september 2010 11:48

Hej, såg nyss klart på Camp Rock 2. Den är lika bra som första gången jag såg den.

Ahja, nu ska jag väl kanske läsa lite eller nått!

Puss på er!

Av Frida - 23 september 2010 10:04

Hejj!

Nu ska jag ta och sätta på Camp Rock 2 tror jag, har ju den inspelad fortfarande ;)

Medas jag kollar på den så ska jag äta frukost, gottigt för nu är jag hungrig ska ni veta! Hehe :P
Men ahja, hörs sen!

Puss

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards