brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 25 september 2010 22:53

Hejj!

Är finalist hos spoink och vill att ni ska rösta på mig så jag kan vinna! Jag är nr 2, men kom ihåg: Rösta INTE om ni inte tycker jag är värd att vinna! För jag vill inte att ni ska rösta bara för jag säger det, utan ni ska rösta för ni tycker att jag är värd det!

Men det var allt! Kom ihåg: jag är nr 2! :D

Puss

Av Frida - 25 september 2010 22:37

Hejj!

Förlåt för sämst uppdatering. Men jag har inte varit hemma sedan jag gick ut förut vid 12 tiden. Har vart på stan för det var som en skönhetsmässa i folkets hus idag, jag har faktiskt fixt mitt hår lite. Har satt i 2 slingor (löshår) som är rosa, det kostade 100 kr för 2 st och det är äkta hår. Bra va? Och det sitter så länge jag vill ha det där! Good!(Y)

I alla fäll, har även varit hos Therese och hjälpt henne och packa upp lite och nu på kvällen har vi sett på TV, pratat och ätit chips och druckit cola. Mumsens!


Har i alla fall haft en bra dag, och hoppas att jag och Karro kan va lite imorgon innan hon åker hem. Hon ska stanna en natt till i Motala som ni kanse förstår? :)

Men nu måste jag läsa bloggar!

Puss på er, och hoppas att ni har haft en bra dag! :D

Av Frida - 25 september 2010 10:37

Hejj^^

Sitter och äter frukost nu för er som vill veta! Detta blir det sista jag bloggar innan jag går ut för att träffa Karro, så ni vet. Ni får ha en bra dag så hörs vi sen!

/Frida

Av Frida - 25 september 2010 09:39

Hej :)

Vaknade klockan 09.00 idag, fast jag hade ställt klockan på 09.3 och hade tänkt att snooza. Det var min  tanke igår när jag gick och la mig i alla fall. Men nu undrar ni säkert varför jag vaknade 09.00, jo det gjorde jag för min katt vöckte mig. Men ni ska inte tro att jag orkade gå upp då! Jag gick upp nyss faktiskt.

Men ahja, idag så ska jag nog va med Karro en stund då hon ändå är i stan, sedan ska jag nog hjälpa Therese lite med flytten och så ska jag ju kanske sova hos Isabelle. Så jag har ju ganska mycket att göra idag, fast Karro skulle testa på dans klockan 10.00 idag, så vi får se när vi kan va!

Men nu ska jag läsa bloggar tror jag!

PussN

/Frida

Av Frida - 25 september 2010 00:06

   Hej, som rubriken lyder: Ska sova nu! Är riktigt trött!

Men först:
Läsa bloggar!

Förhoppningsvis är det inte så många som har uppdaterat! Hehe :P

Puss och godnatt folket!

/Frida


Bild från arkivet (juli månad!)

Av Frida - 24 september 2010 23:54

Hejj!

Är klar med designen nu! Vad tycks? Jag tycker att den blev bra! Tog inte så lång tid heller! That's good! (Y)

Men nu ska jag logga in på facebook och sociala mig en liten stund tror jag!

Stora kramen!


Random bild!

  

Av Frida - 24 september 2010 23:27

Funderar på att göra en ny design! Ska nog fixa det! Ni får se sen hur det blev!

Puss på er sålänge!

Av Frida - 24 september 2010 23:19

Hejj!

Sitter och lyssnar på musik.

Someone To Fall Back On-Aly Mischalka (Bandslam soundtrack)

Hur kommer det sig egentligen att jag jämt skriver vad jag lyssnar på?
Ojj nu blev dete ny låt!

Lovekiller-Darin

Haha, nu gjorde jag det igen! :@

Men ahja, har ganska tråkigt. Så ni får kommentera mera!

Tror att jag ska få fler besökare genom bloggtrafik nu!


Så nu får ni ha en bra fortsatt fredagskväll! Ojj, det var inte så länge kvar tills klockan 00.00, haha :P
Men ahja, ha det så bra i alla fall!

/Frida


Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards