brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 29 september 2010 13:08

Hejjhopp

Kom nyss hem från skolan, har ju haft skolmästerskap idag som ni vet :)

Jag var funktionär på längdgrop 2. Kul! Lärarna som var vid den grenen var : Päivi,Erika och Jonas. Så jag hade ju ganska bra sällskap. I slutet av dagen, då alla som skulle hoppa längdhopp i den gropen var klara, så pratade jag med Malin lite. Roligt att träffa henne igen 'även att vi träffades i fredags.

Vart innelåst på en toa med :O

Usch, jobbigt för att jag såg en spindel och fick typ panik för att jag har jättestor spindelfobi. Lovar!

Men ahja, hörs sen för nu ska jag äta resten av min matsäck som jag hade med min men inte åt upp.

/Frida

Av Frida - 29 september 2010 08:14

Godmorgon

Jag ska strax åka till MAIF där jag kommer spendera min dag som funktionär på vårat skolmästerskap. Kul! Idag kommer Malin också (förlåt att jag tjatar ut er). Tar nog med mig kameran och så får jag se om det blir några kort. Det vet man aldrig ;)

Sitter och taggar med musik nu, det är bra. Men ska ju strax åka så hörs sen i eftermiddag!

Ha en bra dag!

/Frida

Av Frida - 28 september 2010 21:16

Hejj

Såg klart Idol för en stund sedan då, inte lika bra idag tyvärr bara för att det inte var någon som sjög idag som jag gillar så mkt. Fattar ni? :P


I alla fall, vill ha något att göra men vet ej vad. Imorgon så kommer i alla fall Malin till oss på vårat skolmästerskap. Jag ska ej delta men jag ska va funktionär istället för er som vill veta, och varför jag ska va det så är svaret att jag har en jättekonstig värk i mina leder och därför vill jag helst inte delta! Men jag saknar Malin mycket även att vi träffade henne i fredags, så det ska bli kul imorgon.


Just det, vi fick tillbaka vårat biologiprov som vi gjorde förra veckan. Jag fick bara ett G tyvärr :/

Nästa gång ska jag få bättre har jag lovat mig själv. Just det, på matteprovet (som vi fick tillbaka igår) fick jag också G och har lovat mig själv även där att jag ska få bättre nästa gång!

Ahja, nu ska jag väl hitta på något.
PussN

Av Frida - 28 september 2010 19:30

Hejj

Snart är det ju dags för Idol då, som antagligen alla vet. Var nyss i affären. FRIDA-tidningen var bra, som vanligt. Och nu lyssnar jag på musik. Det var lite kortfattat om vad jag har gjort ikväll.

Nu ska jag läsa bloggar och sitta vid facebook.

Puss på er, hörs sen.

Av Frida - 28 september 2010 17:55

Hejj

Nu ska jag läsa min nya FRIDA-tidning som kom idag och sedan ska jag läsa lite ur boken jag läser nu, jag läser boken Syskonkärlek och är skriven av Katarina Von Bredow. Den är ganska bra hittills :)

Men ahja, hörs sen!

/Frida

Av Frida - 28 september 2010 17:24

Hejj

Kom hem för en liten stund sedan. Har ju varit på konfa. Kuligt!

Jag kom nyss på en sak, jag saknar min kompis Elin som bor i Karlsskoga OTROLIGT mycket, har inte träffat henne på över ett år tror jag :O

Ahja, hoppas att hon kommer till Motala snart :)



Glöm inte min tävling som ni hittar i kategorin "Fridas Tävlingar"!

Men nu ska jag gå ut med hunden.

/Frida

Av Frida - 28 september 2010 14:23

Hejj, hoppas att eran dag har varit bra hittills? Min har vart det :)

Kom hem för någr minuter sedan och vid kvart över 3 åker jag bort till konfan för att först fika lite och sedan har vi lektion. Kul!


Jag har frågat mig själv en sak och det är varför man alltid tänker på saker man inte ska tänka på. Som tex. när man var liten och drömde en mardröm och gick till mamma och hon sa att man skulle gå och lägga sig och inte tänka på drömmen så somnade man om. Men jag kunde inte sluta tänka på den, och likadant är det fortfarande. Det jag inte ska tänka på tänker jag på. Jobbigt är det! Hr ni samma problem? =)


Men ahja, nu ska jag logga in på facebook och sedan vet jag inte vad jag ska göra :)

PussN

Av Frida - 27 september 2010 22:37

Haha, bra rubrik va?

Jag såg nyss på Remember Me, ganska sorglig i slutet :/

Fick nyss reda på att Malin kommer och hälsar ¨på på onsdag då vi har skolmästerskap och fattar ni hur glad jag blev? Helt underbart ju!!!! Åh gud! En bra avslutning på dagen!! :D


Men ahja, nu ska jag snart sova så detta blir sista inlägget för idag!
Sov gott mina läsare!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards