brunettii

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Frida - 15 september 2010 21:15

Hejj!

Har sett klart på Idol för en stund sedan, hann att prata med Karro lite på facebook också innan hon loggade ut! :)

Nu ska jag ta och äta några mackor tror jag, är hungrig! :)

PussPåEr!<3

Av Frida - 15 september 2010 20:11

Hellue!

Passar på att blogga när det är reklam! Idol börjar ganska bra, men hittills har det ju bara delats ut 1 guldbiljett i Skåne! :)

Men nu ska jag ta och koka te!

Puss!

/Frida

Av Frida - 15 september 2010 18:40

Hejj!

Dagens blogg-vinnare för denna gång är FRIDA! Grattis Frida, nej det är inte jag! ^^

/Frida

Av Frida - 15 september 2010 18:36

Hello!

Okej, jag vet att jag inte bloggat idag! MEN jag har en anledning till det! Först och främst, vart utelåst idag efter skolan för jag hade glömt nycklarna hemma! Så då ringde jag mormor och hängde med henne till hennes föräldrar! Sen så åkte jag hem typ 10 i 3 för då skulle jag duscha efter skoljoggen som var sist på hela skoldagen och sedan så var det bara att gå iväg för halv 4 skulle jag möta Mathilda för vi skulle ha sällskap till inskrivningen av konfirmationen! Och så kom jag hem typ halv 6 och då skulle jag äta och sedan städa på mitt rum! Men nu är jag klar med allt, så det är ju skönt! :)

Ikväll blir det Idol, som vanligt! Men innan det ska jag ta och lyssna på musik och slappa framför datorn en stund! :)

PussN

Av Frida - 15 september 2010 07:00

Idag så tänker jag ha en "dagens blogg" för första gången! Ni anmäler er i detta inlägg och ikväll drar jag en vinnare! Ni får bara anmäla er en gång, alltså inte skriva "jag är med" fler än 1 gång/blogg! Fattar ni? :)
Ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem! :)

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards