brunettii

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Frida - 4 september 2010 22:23

Hejhopp!

Haft en bra lördagskväll? Jag har som sagt kollat på Bandslam, igen! :)

Den äger verkligen!

Nu då: Sitter och fryser! Måste ta på mig en lite tjockare tröja innan jag fryser ihjäl!

Okej, bloggar mer senare istället!

PussN

Av Frida - 4 september 2010 20:29

Hej!

Ville bara fråga ifall ni vill va så jättesnälla och rösta på mig i "Årets Blogg" till VeckoRevyns Blog Awards 2010? Det skulle betyda sååååååååååååååå mycket!

Här är länken: http://www.blogawards.se/blogawards/arets-blogg/index.xml

Ni fyller bara i uppgifterna, det är lätt som en plätt och går på 5 röda! Mitt bloggnamn är Brunettii!

Om ni röstar så kanske ni kan skriva det i en liten kommentar så jag vet? Tack på förhand! :)<3

/Frida


Av Frida - 4 september 2010 20:21

Hej!

Ville bara säga att snart blir det lite lördagsmys, med mig själv! Haha :P
Jag ska se Bandslam (Igen) äta godis och dricka cola! :)

Älskar't!

Vad ska ni göra ikväll!?

Skickar med denna video, gillar'n starkt! :)


PUSS

Av Frida - 4 september 2010 18:09

Hejhopp!

Förut skulle jag läsa, har massor av böcker så man kan ju tycka att jag borde hitta något att läsa! Men antigen har jag läst böckerna, eller så blir jag inte lockad av dom! Alltså jag har upp mot kanske..20 böcker? Vet inte rikigt, men hittade i alla fall inget!

Så nu så ska jag nog ta och läsa Ljudet Av Ditt Hjärta, den är ju iaf bra! :D

/Frida

Av Frida - 4 september 2010 17:54

Hejhej!

Nu undrar jag en sak, vad vill ni att jag ska skriva om för min blogg ska bli roligare för er att läsa? Ska jag videoblogga ibland? Mera outfitbilder? Recept? Alltså, ni kan skriva vad ni vill så ska jag se ifall jag kan uppfylla er önskan! ;)

Så passa på nu! :D

PUSS

Av Frida - 4 september 2010 14:45

Har precis sett en jättebra trailer, vill så gjärna se filmen!

Den heter Love Happens.



Har någon av er redan sett den? Var den bra isåfall? :P

/Frida

Av Frida - 4 september 2010 14:00

   Hejhej!

Hade tänkt att plugga glosor på glosboken.se, men eftersom att det inte gick att gå in där så tar jag och läser i stället!

Hade tänkt att plugga engelska och spanskaglosor för er som vill veta! ;)


Skickar med några bilder!


Kommer ni ihåg att jag gjorde chokladpannkakor förra fredagen? Här kommer i alla fall en (sen) bild på hur dom vart! :D


Min taklampa!


Mina glosböcker + sudd och penna!

Som ni ser ;)


Det var allt för mig, för nu ska jag läsa!

/Frida     

Av Frida - 4 september 2010 13:14

Hejj!

Åt precis frukost, ja ni läste rätt! Har inte ätit förns nu, inte så nyttigt jag vet men det gör inget om det händer någon gång ibland!

Har inte vart hungrig förens för ett tag sedan, så det spelar ju ingen roll då ;)


Iaf! Vet inte vad jag ska hitta på nu dock, kanske blir att läsa lite..Hm..Jo så blir det nog, i alla fall om en stund!:D

Ha en bra dag!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards