brunettii

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Frida - 12 september 2010 17:52

Ja, rubriken säger mycket Är ju hemma nu då, har tråkigt och nyss bet min katt mig så nu har jag ont! Men som tur är så gick det inte hål!

Imorgon efter skolan bär det av till Boxholm för att spela golf och sedan ha golflektion! På tisdag efter skolan så ska jag till en arbetsterapeut och sedan ska jag och mamma gå på stan var det tänkt! Kul ska det bli eftersom att det var längesedan jag och mamma gjorde något tillsammans bara hon och jag! :)


Ja, vad har jag mer att säga? Tror det var allt för stunden!

Ha det bra!

/Frida

Av Frida - 12 september 2010 15:19

Hej!

Kom nyss hem till farmor och farfar igen efter att ha vart och sett på cirkus med mamma,pappa,Anton,farmor och farfar! Det var kul faktiskt! :)

Ska snart fika här med alla! Gott!


Sigge (farmor och farfar´s hund) gjorde ett hål i mina leggins när vi kom in här hemma hos farmor och farfar! :(


Aja, nu ska ni väl få se vad det står på baksidan av Blodssystrar! Här kommer texten:

Ingen kunde förstå varför hon hade blivit så sjukligt blek och trött.

Huset var precis som Ellen mindes det - stort,knarrigt och lite spöklikt. Som barn hade hon älskat att hälsa på sin mormor. Men den här gången skulle allt bli annorlunda...

I halvdunklet på vinden hittar hon en vacker gammal dagbok från 1800-talet. Den är skriven av en flicka i hennes egen ålder. Flickans namn var Ellen.

När Ellen börjar läsa dagboken rullas en kuslig historia upp för henne. En historia som avslöjar en nattsvart hemlighet. En historia som Ellen på något märkligt vis känner igen - och som sakta flätas samman med hennes eget liv...


Så, visst låter den bra? :)

Nu ska jag logga in på facebook istället!

PussHejj

Av Frida - 12 september 2010 11:28

Hejj på er!

Läste ut min bok för en liten stund sedan, den heter ju Blodssystrar och den är verkligen jättebra! Jag tycker att ni borde läsa den! Kan ju skriva vad det står på baksidan av boken så ni kanske blir lite mer intresserade! ;)

Skriver det lite längre ner i detta inlägg!


Har även gjort mig iordning, ska ju åka klockan kvart över så jag tror jag hoppar in i duschen typ nu och detta får bli det sista inlägget innan vi åker!

Okej, orkar inte skriva vad boken handlar om så ni får veta det någon annan gång kanske! ;)

Ha det bra!

/Frida

Av Frida - 12 september 2010 09:34

Hejj!

Lyssnar på musik, ovanligt va? Idag tänkte jag dela av mig av det jag lyssnar på för tillfället istället för att skriva vad som spelas i hörlurarna för tillfället! ;)

Så här är klippet:


Den är verkligen asbra, tycker att ni ska se filmen! I alla fall ni som gillar musik filmer som blandas med lite romantik och ganska mycket humor! :)


Nu ska jag snart läsa i alla fall, för er som vill veta! ;)

Byebye

Av Frida - 12 september 2010 09:05

Hejj!

Idag så vaknade jag halv nio av att farmor kom och väckte mig, eller jag halvsov då men aa! Vi skulle äta frukost då så då gick jag och gjorde det och nu sitter jag här då! Idag blir det ju att se på cirkus, roligt kommer det nog att bli! :)


Imorgon är det ju skola med, som alla vet men ville säga det ändå! Hihi..

Ser faktiskt fram emot det, eftersom att jag gillar att gå i skolan och träffa kompisar och lära sig saker!!

Och så är det engelska imorgon med, det gillas! (Y)


Men nu ska jag sluta trötta ut er med mitt babbel, så jag ska läsa bloggar nu istället!

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards