brunettii

Alla inlägg den 19 september 2010

Aj!

Av Frida - 19 september 2010 20:52

Hejj!

Sitter och lyssnar på musik nu! Är väldigt trött efter dagens aktivitet, haha.

Hero Of War - Rise Against

är den som spelas just nu! Den är bra! :)


Börjar få ont i halsen också, intebraintebra! Vill verkligen inte bli förkyld igen!!!

Okej, har inget mer att berätta tror jag!

Bloggar sen!

/Frida

Av Frida - 19 september 2010 20:02

Hejj!

Nu ska jag presentera vinnaren av min tävling! Men först vill jag säga hur många lotter de tävlande fick ihop vardera!

truejenny = 4 lotter

livetenligtmadeleine = 2 lotter

spoink = 1 lott


Och vinnaren är..... spoink.blogg.se! Grattis! Nu ska du få sitta uppe på min blogg resten av året - i min meny alltså!

Jag tänkte va snäll idag och dra en 2:a som ska få en plats i min meny under resten av månaden!

Och 2:an är... truejenny.blogg.se! Grattis truejenny! :)


Så nu har jag vart snäll, eller hur? :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Hörs sen!

PussN

Av Frida - 19 september 2010 19:50

Hejj!

Har precis läst klart alla bloggar, haha! :P

Förut så avslutades min tävling, men Jenny skickade ett mejl med sitt gästinlägg innan den avslutades så i början där det står att ni med ska gå med så förstår ni nu varför! ;)

Men enjoy hennes inlägg! :)


                                                  
                                                  
                           

Hej alla Fridas läsare!

 

Jag har fått äran att gästblogga här. Skitskoj tycker jag! Frida har ju en tävling just nu, och idag är sista anmälningsdagen, så jag tycker att ni ska anmäla er! :D

Tänkte göra lite reklam för min blogg när jag ändå bloggar:

  

Såhär ser jag ut ^^

 

Jag heter Jenny och är 12 år gammal. Jag har en blogg som heter http://truejenny.blogg.se. Där skriver jag om det mesta, bland annat så lägger jag ut massor av bilder, för jag älskar att fota! (jag ska snart skaffa en systemkamera!) Sen så har jag även roliga saker för er läsare, t ex så håller jag olika röstningar och så håller jag tävlingar! (Just nu så pågår det en ^.^)

 

Här är ett exempel på en bild som jag har tagit (och redigerat):

  

 

Vill ni se fler så får ni gå in på min blogg - http://truejenny.blogg.se

Aktuellt:

Just nu så pågår det en tävling på min blogg, så om du är intresserad så kan du ju checka in min blogg!


Hoppas att ni vill besöka min blogg, och lämna gärna en kommentar! :D


Ha det Bäst!
Kramar Jenny
http://truejenny.blogg.se

 

                                                  
                                                  
                      

Tack för det fina inlägget Jenny!

Vinnaren av tävlingen presenteras i min blogg om en liten stund!:)

/Frida

Av Frida - 19 september 2010 18:39

Hejj!

Nu är jag hemma igen efter 4-5 timmars golf! Vi spelade 2 varv, fast jag spelade nästan 2 varv! Orkade nämligen inte de 2 sista hålen på 2:a varvet! Vad har ni gjort idag? Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag!  :)
Men nu ni så måste jag läsa bloggar för jag har ju inte gjort det sedan i morse!

PUSSEN

Av Frida - 19 september 2010 09:17

Hej och godmorgon!

Idag så ska vi åka och spela golf, så det kommer att bli dålig uppdatering idag! Glöm inte att anmäla er till min TÄVLING om ni inte redan gjort det! Den avslutas klockan 18.00 ikväll!

Ahja, nu ska jag läsa bloggar!

PussN och ha en bra dag!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards