brunettii

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Frida - 30 september 2010 22:14

Hejj

Ska sova snart, eller snart och snart. Men om ett tag!

Detta blir i alla fall det sista ni hör från mig idag! Så ränka absolut inte med mer idag, haha :P


Tänkte berätta lite om morgondagen:

Skola då och sedan ska jag och Nathalie gå på stan. Det var lite ,haha :P

Men ahja, god natt på er!

Puss

/Frida

Av Frida - 30 september 2010 21:53

Hejj, tänke berätta lite om min dag:

-Se på TV,läsa, sitta vid datan

-Gå till Emelie

-Hönga med Emelie ut

-Hänga med hem till Emelie igen

-Se Idol


Ja, jag var hos Emelie och Benjamin idag och kul var det. Har nog inte träffat Benjamin på mer än 2 veckor, om man bortser från idag alltså ;)

Imorgon ska jag till skolan, annars hade jag självklart aldrig gått till puckot där borta. Ja jag kallar henne för puckot, men hon vet att jag bara skojjar. För en gång kom vi(ehm, jag) på att hon var storpuckot och jag lillpuckot. Haha :P


Men ahja, nu blire facebook!

/Frida

Av Frida - 30 september 2010 20:20

Hejj

Har lite att berätta om min dag/kväll men jag gör det sen!

Nu ser jag på Idol!

PussN

Av Frida - 30 september 2010 09:09

Godmorgon. Idag är jag inte i skolan för jag känner mig lite febrig och har ont i öronen, har även lite ont i halsen och så har jag ju ont i revbenen men om jag inte hade haft ont i öronen hade jag gått ändå men nu gjorde jag ju inte det. Sitter och slöglor på Jim's Värld, det finns inte något bättre. Om det itne finns något på Nickelodeon, kan ju kolla det snart.

Men ahja, hoppas att ni har det bra i alla fall!

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards