brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 27 september 2010 20:34

HEJJ

Duschade nyss, skönt var det! Ahja, ska nog ta och logga in på facebook en snabbis innan jag ska se på Remember Me! :)

PUSS

Av Frida - 27 september 2010 19:58

Hejj

Kom hem för en stund sedan och såhär har det sett ut för mig:

*Maxi, Arken

*Biblan

*McDonalds


Mormor köpte varsitt Happy Meal till mig, lillebror och sig själv. Den boken jag skulle ha på biblan fanns inte inne för tillfället heller, men jag satte upp mig kö för den och lånade 2 andra istället.

Men ahja, nu måste jag läsa bloggar för jag hann inte det förut. Sedan ska jag nog duscha med.


PussN

Av Frida - 27 september 2010 17:45

Nu gör jag ett försök till en tävling och hoppas att någon anmäler sig! Tävlingen går ut på att jag ska välja en person som ska få gästblogga hos mig. Ni gör såhär för att anmäla er:

Skriv att du är med i en kommntar till detta inlägg och i samma kommentar skriver du varför just du ska vinna.


Lätt va? Jo det låter som det i alla fall! 

Tävlingen avslutas på fredag klockan 21.00 och på lördag ca kl. 12.00 presenterar jag en vinnare.

Men nu är det så att eran uppgift är att anmäla dig!

Lycka till!<3

/Frida

Av Frida - 27 september 2010 17:39

Hejj ^^

Läste ut min bok för en liten stund sedan, det var ju den 1:a boken i "Night House" serien och det var jättebra! Men inget slår ju Twilight-serien! Ska åka till biblan snart med mormor och låna den 2:a boken, och kanske 3:e också. Sitter och lyssnar på musik, men jag tror ni redan har listat ut det. Nu är det reklam på spoitify men snart börjar You're My Favorite Song med Demi Lovato och Joe Jonas. Okej, nu började den.


Nu ska jag läsa bloggar lite snabbt.

Ses sen! :)


Skickar med en bild, och som ni antagligen vet så är det absolut förbjudet att kopiera mina bilder om inget annat  anges!


Tog bilden i fredags och tycker att den blev lite cool på något vis! :)

  

Av Frida - 27 september 2010 15:21

Hejj :)

Kom typ nyss hem från skolan, vi fick en ny engelska lärare idag som ni vet och Malin är MYCKET bättre än henne som vi fick! Önskar Malin kunde komma tillbaka, alltså inse att vi verkligen behöver henne! Hoppas att hon kommer och hälsar på snart i alla fall.

Kan ju berätta lite om hur min vecka kommer se ut:

Måndag(idag): Skola till 15.00, läsa, plugga, se på film

Tisdag: Skola till 14.00, läsa, plugga, Idol, Konfa

Onsdag: Skola till ca. 13.30, plugga, läsa,Idol

Torsdag: Skola till 15.10, plugga, läsa, Idol

Fredag: Skola till 13.00 (får sluta tidigare!), stan med Nathalie, läsa, Idol

Lördag: Vet ej

Söndag: Vet ej


Det var lite om min vecka! :)

Ska nog hjälpa mamma lite nu tror jag!

Undertiden kan nu ju rösta på mig i tävlingen hos spoink, jag är nr 2. Och för att göra att lite roligare så får alla som röstar på mig en länkning! :D


/Frida

Av Frida - 26 september 2010 22:14

Hejj, är trött. Så ska nog sova snart, tro deet eller ej men man blir faktiskt trött av att inte göra något (typ) om dagarna. Har inte gjort mycket idag, och gått utanför dörren 2 endaste gånger. Mycket va? Haha.

Men innan jag ska sova ska jag göra detta:

  1. Facebook
  2. Stänga av datorn
  3. Byta om till pyjamas
  4. Borsta tänderna,borsta håret
  5. Tvätta bort sminket
  6. Dra ner rullgardinen
  7. Läsa lite

Ganska mycket ser jag nu, haha :P
Menmen, bloggar mer imorgon då jag kommer hem från skolan.

Ni får ha det så bra, och hoppas att ni har haft en mycket roligare dag än vad jag har haft!

Puss och godnatt på er!

Av Frida - 26 september 2010 21:20

Hejj

Läste nyss då, haha nej jag har inte läst sedan jag bloggade sist. Har sett på nån film också. Men förut läste jag i 2 timmar och satt på samma sätt hela tiden, jobbigt!

Kan inte slita mig från boken typ, den är jättebra och den är snart slut. Vilken tur att det är en serie, ska defenitivt läsa de andra böckerna i serien!

Men ahja, nu ska jag läsa bloggar.

Puss sålänge

Av Frida - 26 september 2010 17:00

Hejj!

Har fortfarande jättetråkigt! Det finns inget mer att göra på datorn, jag har varit inne på facebook, bilddagboken, bloggtrafik, supergratis, picnik.com, bloglovin, bloggplatsen och hotmail! Då finns det inget mer att göra för mig!

Tv:n är inte heller rolig, för det finns inget bra på den på någon kanal som helst! Tro mig! Så jag tror jag ger upp de tekniska prylarna för ett tag och läser istället. Skickade även ett SMS till Therese för att se om hon var hemma så jag kan komma, men hon har ej svarat tyvärr. Jag tänker ju inte gå till henne i onödan, fast det är typ bara 50 meter det. Slö eller vad? :P
Men ahja, som sagt: läsning!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards