brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 17 september 2010 21:04

Hejj!

Sitter i vardagsrummet hos farmor & farfar nu & har precis sett klart på Idol, det var bra idag med!

Rulltårtan och pannkakorna var goda förut! Bilder på rulltårtan kommer senare eller imorgon!

Sitter här och är jättetrött, vet inte riktigt varför jag är så trött just idag! Hmm, det blir en fråga jag får klura på! :D

Nu ska jag i alla fall logga in på facebook för att se om det finns nån rolig inne på chatten där!

/Frida

Av Frida - 17 september 2010 19:02

Hejj!

Min lillebror står i köket och steker pannkakor som vi ska äta om en stund och till efterrätt blir det ju självklart rulltårta! Gottigt värre! :)

Men ahja, nu ska jag väl hitta på något!

PussN

Av Frida - 17 september 2010 18:35

Hejj!

Sitter här nu och nästan gråter för att idag fick jag reda av en kompis i 8A att min underbara engelska-lärare ska sluta om 2 veckor! Asså, hur kan hon göra så mot oss! Hon är f*n bäst och hur ska jag klara engelskan utan henne? Allvarligt talat så bävar jag lite inför att gå till skolan på måndag då vi har engelska, kommer verkligen börjar gråta då! Jag lovar!

Men hon är verkligen en sådan lärare som gör lektionerna jätteroliga och pga. henne så har jag börjat tycka att engelska är roligt! Men vad hon än gör får hon INTE glömma oss! Never,never,never!


/Frida


Av Frida - 17 september 2010 18:18

Hejj!

Har precis bakat rulltårta! Den ser god ut! Farmor tar bild med sin kamera sen som jag kan lägga in här! Hon tar med sin kamera eftersom att jag glömde min hemma :S

Ahja, nu ska jag väl hitta på något!

Pusshej

Av Frida - 17 september 2010 16:36

Nej just det! Ni får inte glömma min TÄVLING! Än sålänge har ingen anmält sig, men jag hoppas att det blir ändring på det snart!;)

Nu ska jag läsa bloggar, sålänge får ni ha det så bra! :)


/Frida

Av Frida - 17 september 2010 15:41

Hejj!

Sitter hos farmor och farfar och har precis ätit! Det var lasagne och det var smaskens! :)

Slutade 20 i 3 idag, om ni vill veta! Har haft debatt och skolval idag! Kulkul!


Blir att sova hos farmor och farfar i natt, för att mamma ska gå ut och pappa med tror jag. Skulle egentligen sovit hos mormor, men hon mår inte bra så vi får sova här istället! :)


Såg snö förut! Kan ni fatta!?  SNÖ!!! I september! Det är SJUKT!!! :O

Är avundsjuk på Jennifer för hon är i Cypern, och vi är kvar här i kalla Svergie!! Men ahja, jag får verkligen hoppas att det inte blir mer snö förrns i december nu! :)


Ojj, vilket långt inlägg detta blev!

Bloggar mer sen istället då!

PussPåEr!

Av Frida - 16 september 2010 21:51

Hej!

Kom på att imorgon har vi en liten debatt om partierna i skolan, har även skolval!

Jag, Emma L och Victor är Folkpartiet så därför har vi bestämt att vi ska ha något blått på oss. Kan inte bestämma mig om jag ska ha mammas tunika och svarta leggins eller en blå t-shirt och jeans! Själv tycker jag att tunikan är lite för fin att ha i skolan ^^

Vill också ha jeans, så tror jag tar jeans och t-shirt! Men får se imorgon! :)

Ska snart gå och lägga mig, så tror att jag bloggar mer imorgon!

PussOchGodnattPåErAlla!

Av Frida - 16 september 2010 21:06

Iaf för denna kväll! Såg nyss klart på Idol, och självklart är det lika bra som vanligt! Nu sitter jag och äter macka (jag vet att det är onyttigt på kvällen) det är gott! :D

Men ahja, nu ska jag väl ta och hitta på nått!

PussPåErDå! ^^

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards