brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 21 september 2010 14:26

Hejj!

Sitter i skolan och jag, Molly och Ludde håller på med våran plansh till NO:n. Alltså vi har slutat för ca 25 minuter sedan. Sedan ska jag, Molly och Hanna till konfan i stan som börjar kvart i fyra, men vi vill vara där halv för d fr vi fika och vi är hungriga.

Men ahja, nu ska jag väl fortsätta med NO-arbetet. Får se vad vi mer kan skriva om.

Hade bra!

Av Frida - 21 september 2010 07:00

Hej och godmorgon!

Tänkte dra igång en "dagens blogg" då jag inte kommer blogga på hela dagen typ!

Ni skriver ju bara ett enkelt "jag är med" i en kommentar i detta inlägg, busenkelt eller hur? Jag drar en vinnare när jag kommer hem i eftermiddag/kväll så man vet ju aldrig när jag drar en vinnare, så passa på!

Men ha en  bra dag!

Puss på er! (L)

Av Frida - 20 september 2010 22:24

Hejj!

Nu har jag precis ätit kvällsmat, nu ska jag:
*Svara på kommentarer

*Borsta tänderna/håret

*Byta om till pyjamas


Ja jag borstar håret på kvällen också, för annars så är mitt hår bara ett enda trassel när jag vaknar på morgonen igen!


Btw, hatar min dator och hoppas verkligen att jag får en ny när jag fyller år!

Ajuste, min lillebror fyller om 2 veckor också.Så nu måste jag ju fixa en present också, hm. Hihi :P

Men ahja, nu ska jag göra mig iordning!

Bloggar mer imorgon!

PussOchGodnatt

Av Frida - 20 september 2010 21:21

Hejj!

Ang. rubriken så är det int någon sida på riktigt, tror jag iaf! Men jag vill inte bara skriva "trött" varje gång jag ska påpeka det så därför skrev jag så! Fattar ni? :P

Såg lite på Disney Channel nyss, det är bra det. Haha, ojj vad intressanta inlägg jag skriver. Och ojj så mycket jag har att skriva om! Icke. Menmen, vad gör man inte när man har tråkigt och bloggtorka? Hihi.

Funderar på att gå och lägga mig om ett tag, för jag är ovanligt trött idag. Har även fortfarande ont i halsen, men jag hoppas att det inte blir värre i alla fall.

Men ahja, nu ska jag väl ta och läsa lite bloggar och va social på facebook.

puss&kram!

Av Frida - 20 september 2010 18:42

Hejj!

Har precis sjungit lite SingStar, roligt värre thihi. Har tråkigt, så ska nog sätta på lite av Two And A Half Men. Det var längesedan jag såg det.

Imorgon har vi biologiprov i skolan -.-

Och så bloggar jag när jag kommer hem från konfirmationen, det blir våran första lektion. Ska va där klockan kvart i fyra och så tar det ca en timme och ca en halv timme att cykla hem och när jag kommer hem ska jag nog äta, så framåt halv 6-6 så kommer jag blogga. För efter skolan vid 2 så ska jag till biblioteket och läsa/plugga. Kanske kan få tag på en dator där (man kan låna en om man har lånekort, men datorerna brukar va upptagna!) och blogga därifrån!

Men ahja, bloggar mer sen när jag sett på Two And A Half Men!
Pussen!

Av Frida - 20 september 2010 17:23

Hejj!

Maten var smaskens! Nu blir'e SingStar, för er som vill veta alltså.

Jag ska sjunga High School Musical-låtar, köpte den SingStar-skivan i Linköping i lördags btw! Har glömt att säga det :S

Men ahja, hörs senare då!

Pöss

Mat

Av Frida - 20 september 2010 16:38

Hejj!

Ska snart äta, eller maten är klar om 20 min men ändå ^^

Det blev inte fläskpannkaka, det blev ungspannkaka istället. Det är ju fläskpannkaka utan bacon, som det flesta nog redan vet ;)

Efter maten så ska jag nog sjunga lite SinStar, det är kul!


Haha, på matten idag:

Isabelle sa: Våra mönster är inte alls likadana

Jag sa: *harklar mig* du har din uppochner!


Haha, bäst alltså! Vi höll på att färglägga ett mönster typ, och sammarbetade. Så ni vet!


Ahja, bloggar mer sen!

Kram!

Av Frida - 20 september 2010 15:55

Hej!

Ska gå och handla med mamma, haha kanske inte så kul att veta men ville uppdatera lite!

Ska handla till maten, det blir fläskpannkaka idag. Det är smaskens det!

Men ahja, nu ska jag väl gå ut och möta mamma vid parkeringen så vi kan gå och handla, sicken tur att vi inte har långt till ICA.

Puss sålänge

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards