brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 18 september 2010 19:26

Hejj!

Nu ska jag och min familj se på någon film! Ska bli kul! Såg ju Camp Rock 2 förut, den var bättre än den 1:a faktiskt! Men tyvärr spelade vår boxer inte in slutet, förhoppningsvis missade jag inte så mycket och så går den ju fler gånger på Disney Channel!

Men ahja, hörs efter filmen!

Ha en bra lördagskväll! :)

/Frida

Av Frida - 18 september 2010 17:45

Hej!

Kom nyss hem från Linköping, och där hände det något som nog inte händer så ofta! Iaf inte för mig! Jag svimmade när vi stod och handlade korv på IKEA, ja ni läste rätt! Det hände faktiskt! Jag hade inte ätit något på typ hela dagen och så var det varmt och så hade jag druckit dåligt med! Jag tänkte bara att jag skulle gå och sätta mig någonstans och sedan svimmade jag i kön! Anton fångade mig som tur var! Ahja, innan vi åkte till Linköping så började jag titta på Camp Rock 2 som mamma spelade in åt mig igår! Ska snart fortsätta med! :)


Ahja, nu ska jag nog logga in på Facebook!

Puss


Av Frida - 18 september 2010 13:06

Hejj!

Ska nog be farfar att skjutsa hem mig nu! För er som vill veta! ;)

Imorgon avslutas min tävling, det har ni väl inte glömt va? Alla som inte anmält sig än borde göra det, så klicka här för att komma till inlägget!:)


Förövrigt sitter jag och lyssnar på musik! Haha, ovanligt? Naee! :P

Bloggar mer när jag kommer hem, puss på er!

Just det, för er som vill veta (eller inte vill veta) så är det Everything I Own som spelas i hörlurarna just nu! Haha :P
Men PUSS i alla fall! <3

Av Frida - 18 september 2010 12:45

Hej!

Funderar på att be farfar att skjutsa hem mig! Kan ju lika gjärna tråka där hemma, det är kanske roligare! Vem vet? :P

Haha, mamma har spelat in Camp Rock 2 igår eftersom att farmor och farfar inte har Disney Channel! Så ska nog se den när jag kommer hem!

Ahja, nu ska jag lägga till en blogg på bloglovin! ;)

PussN

Av Frida - 18 september 2010 12:30

Hejj!

Sitter och äter glass nu, det är smaskens! Haha, vilken rolig info! Okej, har inget mer att skriva om så jag tar och svarar på kommentarer istället!

Puss /Frida

Av Frida - 18 september 2010 11:54

Hejj!

Jag har riktigt tråkigt! Så jag ska nog ta och göra mig i ordning och sedan får jag se vad jag hittar på! Kanske läser ett par kapitel! Vad har nio för er idag? :)
PussPåErAlla!

Av Frida - 18 september 2010 10:47

Hejj!

Idag sov jag till halv tio tror jag! Skönt! Vad kan jag mer säga? Hmmm...Jo ni får nog va med att bestämma! Ni får säga vad jag ska skriva om för att min blogg ska bli bättre! Så vad tycker ni? Ni får ge vilka förslag som helst! :)


Ahja, nu ska jag läsa bloggar!

PUSS

Av Frida - 17 september 2010 21:59

Hejj!

Nu ska jag borsta tänderna, byta till pyjamas och  tvätta bort sminket! Är så himla trött!

Nu på kvällen har jag sett lite på debatten på SVT1, men långt ifrån hela! Har sett typ en kvart, haha! Det är tråkigt, men man kan ju kanske lära sig lite då i alla fall och därför fixa finare betyg i SO! Hade inget att göra ändå, så det blev tidsfördriv också! ;)

Aja, godnatt på er!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards