brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 23 september 2010 09:33

Hejj och god förmiddag. Är hemma från skolan idag, för jag har ont i halsen,ont  i magen och tror att jag har feber. Är även själv hemma för mamma och pappa spelar golf och Anton är ju i skolan som vanligt.

Nehepp, nu tror jag att jag ska svara på kommentarer och läsa bloggar och sedan se om jag är hungrig. Annars får jag tvinga i mig några mackor ändå ;)

Kramen!

Av Frida - 22 september 2010 21:02

Hejj!

Ska nog sova snart, i alla fall så ska jag se lite på TV. Har typ jätteont i magen så det är därför jag snart ska sova så jag kanske är bättre tills imorgon. Men jag vet inte för jag känner mig verkligen sjuk!

Usch!

Men vi hörs imorgon!

Puss och godnatt!

Av Frida - 22 september 2010 20:13

Hejj!

Förlåt för SÄMST uppdatering!!! Men jag har inte hunnit/orkat bloggat. Vid 5 så åkte vi till Boxholm för golf-lektion. Sedan när vi kom hem gick jag och hämtade hunden hos Emelie och sedan kom jag tillbaka hem därifrån och då började Idol, så jag bloggar i pausen nu och nu börjar det igen! :)


/Frida

VS

Av Frida - 22 september 2010 16:18


VS




Om jag ska vara ärlig tycker jag att Amy Diamond sjunger den bättre än Shakira själv, men det är ju vad jag tycker! Nu är det ju ERAN åsikt jag vill ha! :D

Puss på er

Av Frida - 22 september 2010 15:33

Hejj!

Det vankas mat här hemma, mamma håller på att göra korvstroganoff med ris till. Det är gott det, har inte ätit det på ett tag så nu ska det bli extra gott :)

Bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 22 september 2010 14:15

Hejjsanhoppsan!

Fick sluta tidigare idag för att Malin kunde inte ha engelska för hon skulle göra något annat (snyft) så vi i mellan-gruppen i engelska fick sluta tidigare.Kul men ändå tråkigt för jag ville ha en sista lektion med Malin! Menmen...

På svenskan idag så hade vi biologi istället för vi fick ha våran biologilärare för att våran svenskalärare är sjuk så på biologin fick vi se världens tråkigaste film! Jag lovar att jag aldrig någonsin har sett någon tråkigare film och kommer aldrig att göra det heller.

Nu ska jag läsa bloggar!

Puss

Av Frida - 21 september 2010 21:57

Hejj!

Nu ska jag ta och gå och lägga mig för att sova.Är jättetrött idag och har varit det hela dagen. Orkade inte ens platta håret och sminka mig i morse, då är jag trött!

Det blir ingen vinnare i dagens blogg för ingen anmälde sig!

Puss och godnatt! <3

Av Frida - 21 september 2010 18:42

Hejj!

Efter konfan så hängde jag med Isabelle,Jenny och Nathalie på stan en stund. Kul!

När jag och Nathalie cyklade hem så pratade vi om gamla minnen, och eftersom att vi har varit kompisar sedan 2:an och bästisar var vi också i några år så har vi måååååååååååånga minnen tillsammans! Älskar't! :)


Haha, jao! Vad har jag mer att berätta.Inget tror jag, nu ska jag läsa bloggar!

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards