brunettii

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Frida - 27 oktober 2010 19:50

Hejj! Sorry för att jag ej bloggat, men har ej haft tid! Har pluggat och så har Emelie och Benjamin varit här en sväng och så skulle mamma och Emelie på bingo och då fick jag va barnvakt en liten stund tills Maciej kom hem, så var barnvakt åt Benjamin i nästan 1 timma tror jag. Kul hade vi! Och så har jag pluggat lite till :)

Efter att jag suttit vid datan lite tänkte jag plugga lite till och efter det tänkte jag se på Grey´s Anatomy, as usual! :D

Egentligen skulle jag åkt på bassängträning idag men jag har så fruktansvärt ont i halsen, så jag får knapra halstabletter. Längtar tills på lördag för då så ska vi ju fira mig (yippie!) och så kommer Karro och då ska vi ha en filmkväll var det ´tänkt! Kul!


Imorgon så ska jag till special-tandläkaren i Linköping och sedan skola som vanligt!

Bloggar mer sen/imorgon! :)

Puss!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards