brunettii

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Frida - 29 oktober 2010 23:00

Hejj, tycker att det är så jävla synd att Daniel åkte ut idag rent ut sagt! Han som var så bra, tyckte det var Jays tur att åka för honom gillar jag inte och har inte gjort det sedan första början! Men Daniel var riktigt duktig faktiskt och jag tror att han skulle kunna gått längre i Idol än var jag tror Geir kommer att kunna! Men det är ju bara min teori!

Ahja, nu ska jag sitta lite vid datorn och sedan sova för jag är jöttetrött! Och´så längtar jag tills imorgon!

Puss och godnatt! <3

Av Frida - 29 oktober 2010 21:35

Hejj, sitter här och lyssnar på musik. Good(Y)

Väntar även på att Idol ska börja igen. Är även själv hemma då Anton är borta hos Emelie där mormor är och är barnvakt och mamma och pappa är med Emelie och Maciej hos deras kompisar. Så är det!

Funderar på vad jag ska göra medans jag väntar på att Idol ska börja, kanske logga in på MSN och se om det finns några sociala människor där? Ja så får det bli!


Just det! Fick present av min kompis Jenny i efterskott i skolan idag, det var 3 st par örhängen och dom var jättefina! Och så längtar jag tills imorgon då jag ska bli firad och så ska Karro sova här på söndag-tisdag istället för imorgon-söndag! Det tycker jag är bra för då är det mer att se fram emot ;)

Ahja, nu blir det MSN!

PussN

Av Frida - 29 oktober 2010 20:35

Idol,fredag,lov,tända ljus. Kan en fredagskväll bli bättre? Ja det kan den, det skulle va ännu bättre om jag hade cola här. Hehe. Ja jag älskar cola, ni kanske har märkt det? :)

Men jag bloggar mer sen i alla fall!

Puss!

Av Frida - 29 oktober 2010 15:00

Hejj, haft en bra dag? Jag har haft en någolunda bra dag. Städade i skolan idag, det var pissjobbigt!

Morfar är här också, vi ska fika då jag fyllde igår. Fick pengar, vilket är tur och roligt då jag sparar till en dator OCH en kamera. Ahja, bloggar mer sen!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards