brunettii

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Frida - 13 oktober 2010 22:05

Hellu! Såg nyss på Grey´s Anatomy, eller det slutade ju för en stund sedan men ni fattar nog ;)    

Sitter inloggad på facebook en liten  stund har jag tänkt mig, men detta blir i alla fall det sista från mig på bloggen för dagen. Så alla vet!

Imorgon så ska jag nog ta och gå upp 8 i alla fall, för ca kvart över 9 ska vi åka till Linköping för jag ska ju till tandläkaren och innan vi åker så ska jag:

*Duscha

*Blåsa håret

*Sminka mig

*Äta frukost

*Ta på mig kläder (ofc!)


Ja, och självklart gör jag inte allt i ordning. Kanske börjar med frukosten och sedan duschen sedan håret och efter det ta på mig kläder och sedan sminka mig. Som exempel, men ni fattar va? :P


Ahja, nu ska jag fortsätta va inloggad på facebook i några minuter och sedan sova!

GODNATT!!!<3<3

Av Frida - 13 oktober 2010 20:52

Hejj, snart blir det Grey´s Anatomy. Fast först ska jag göra "bubbelvatten" (jag säger så istället för mineralvatten!) ;)

Skriver mer sen!

/Frida

Av Frida - 13 oktober 2010 19:20

I have to get you out of my head, but it's not that easy...

 

 

                                                  
                                                  
                       

Hello!

Har absolut INGET att göra, + att jag inte ska till skolan imorgon heller :/

Men jag ska inte va hemma hela dagen i alla fall, för jag måste till tandläkaren ang. reumatismen. Fast jag vet ej vad jag ska göra där, det återstår att se ;)

Hörs sen!

 

 


Av Frida - 13 oktober 2010 12:10

Hejj. Är hemma från skolan idag tyvärr :/

Igår hade jag feber och det hade jag nyss med. Menmen, det är ju bättre att va hemma en dag istället för att gå till skolan då man känner sig krasslig och sedan få va hemma flera dagar. Eller har jag fel?
Nu ska jag i alla fall logga in på facebook en stund.

Ha det bra!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards