brunettii

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Frida - 18 oktober 2010 21:49

Hejj, ska nog se lite på TV. Eller så ska jag läsa, har ej bestämt mig än! I alla fall, nu är det såhär att jag ska bara blogga 1 gång om dagen fram tills fredag! Dels för att jag inte har så mycket tid och dels för att jag tycker att jag bara skriver samma saker hela tiden och det är nog inte så kul för er att läsa i längden? Men får se sen om jag tar en hel bloggpaus någon gång, men vi hörs imorgon i alla fall!

Puss&Godnatt!<3

Av Frida - 18 oktober 2010 20:48

Hejj,ser lite på Top Model. Kul. Var med mormor och c:o på Östenssons och fick en tidning av mormor :)

Har inte någon större lust att fortsätta blogga då jag börjar tröttna på att bara skriva i princip samma saker hela tiden. Får se om jag tar en bloggpaus tills fredag. Det händer inte så mycket tills dess, kanske kan ta en halv bloggpaus tills dess? För då kan jag ju skriva bara 1 inlägg om dagen? Ahja, kommer med besked om ett tag!

Puss sålänge!

Av Frida - 18 oktober 2010 16:56

Hejj på er!  Förlåt för att jag inte bloggat idag, men först så slutade jag 15.00 och sedan åkte jag till biblan för att lämna en bok och låna en ny. Och sedan så tar min dator 100 år på sig att ladda upp internet och sedan så läste jag igenom min IUP och så har jag varit med mamma och Emelie i affären och snart ska jag till Arken med mamma. Fullt upp känns det som jag har. Sen när vi kommer hem igen så ska jag plugga lite och läsa! Vad skönt det ska bli att slappa lite!


Men bloggar mer senare, vet ej när men senare! :)



Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards