brunettii

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Frida - 12 oktober 2010 22:30

Hejj, ska sova typ nu. Är jättetrött och har feber så jag får se om jag kan gå till skolan imorgon! :/

Hoppas det!

Ahja, nu ska jag i alla fall sova!

Puss!

/Frida

Av Frida - 12 oktober 2010 19:02

Hejj, sitter och spelar Mall World och Hotel City på facebook. Har bara slappat idag och det är skönt!

Tror jag har feber med och mormor och Jenny som var här nyss tycker att jag känns varm. Så får se om det blir nån skola för mig imorgon, hoppas verkligen det!


Ahja, nu ska jag fortsätta spela!

Puss

Av Frida - 12 oktober 2010 15:45

Som vanligt så får ni inte kopiera några av bilderna utan min tillåtelse!

Här kommer del 2 av mina kryssningsbilder!


Skylt 1...

 

Skylt 2...


Glashissen...


Typ några lyspinnar på en Cocca Cola flaska, i mörkret...


På vägen tillbaka till Stockholm...


Skärgården...


På bussen på vägen hem...


I min handväska på bussen, bilden får avsluta allt!...


Det var alla bilder jag tönkte lägga upp här, annars har jag ju tagit ännu

mera!      

Hörs sen!

/Frida

Av Frida - 12 oktober 2010 14:54

Hejj, tänkte passa på att berätta att jag inte ska på konfan idag för jag orkar verkligen inte. Tror jag börjar bli sjuk så ska vila hela dagen tänkte jag så jag orkar att gå till skolan imorgon. Plus det så har jag jätteträningsvärk i armarna för jag spelade Airhockey 7 gånger igår! Denna träningsverk känns inte bra, känns som om jag har blåmärken på hela kroppen och så känns det i benen med för att jag och mamma dansade dansmatta igår på båten typ 5 gånger eller nått.


Men nu så vet ni det, hörs sen!


Av Frida - 12 oktober 2010 14:31

   Som vanligt så får ni inte kopiera några av bilderna utan min tillåtelse!

Hejj, tänkte lägga in några av bilderna från kryssningen nu då! Jag gör så att jag delar in bilder i 2 delar, precis som jag gjorde med mina "Naturbilder". Och självklart så ska jag inte lägga in alla bilder jag tog, det skulle bli alldeles för jobbigt. Hah :P

Här kommer några i alla fall:


En limo stod här när vi kom till Stockholm...

  


Havet...


Sommaren 2007 satt jag och min familj på exakt de här bänkarna, i värmen!...

En livboj, as you see...



  

Pappa tog kortet, fint va? ...


Bjuder på denna...

  

Resten av bilderna kommer i del 2, kika in om ca 1 h!

/Frida

Av Frida - 12 oktober 2010 14:18

Hej! Tänkte berätta lite om min kryssning!

I söndags:

Åkte med bussen till Stockholm klockan 11 kom till Stockholm vid kanske 4(?) och fick gå på båten halv 5 tror jag. Vid halv 9 åt vi på buffen, innan det gick vi och kollade lite i Taxfree'n och lite på båten. Efter maten gick vi till Club7even för halv 10 var det karaoke där och jag deltog såklart ;)

Sjöng Bubbly med Colbie Calliat. Efter det gick vi til Fun Club (tror det hette så) och kollade på Barbados, vid kvart i tolv gick jag, mamma och Anton och lade oss och pappa var fortfarande uppe lite.


I går:

Vaknade fyra kanske av att jag hade tappat mitt täcke på golvet och innan jag somnade så hade jag tagit av mig mina pyjamasbyor och jag låg under ventilationen så det var svinkallt och Anton hade stegen på sin sida så jag kom ej ner och jag försökte väcka mamma men hon vaknade inte så jag låg och frös tills dom vaknade och då var det bara att gå upp, för då skulle vi till frukostbuffen. Efter frukosten gick mamma för att vila och Anton, jag och pappa gick och spelade typ videospel och Airhockey. Sedan gick vi och hämtade mamma och gick oah spelade igen. Sedan gjorde vi inte så mycket mer. Var lite i Taxfree'n också.


Det var våran kryssning lite kort.

Just det, jag skulle gå och kolla en sak efter att jag hade sjungit karaoke och då var det någon kille som sprang ifatt mig och sa att han tyckte att jag sjöng bra! Då blev jag ganska glad för jag var nervös haha.


Ahja, bilder kommer sen!

Pussen!

Av Frida - 12 oktober 2010 11:26

Hejj på er!

Sovit gott? Det har i alla fall jag gjort! Idag är det ju studiedag, göttans! I eftermiddag blir dét ju konfa och ikväll blir det Desperate Housewives och sedan Cougar Town.Igår hade jag med mig nästan 1Kg choklad med mig hem, haha jag är ju då godisgrisen och jag älskar choklad! Vilket påminner mig att i söndags lämnade jag en halv chokladkaka här hemma. Gött!

Men ahja, bloggar mer senare för nu ska jag äta upp min halva chokladkaka, haha :P
/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards