brunettii

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Frida - 2 oktober 2010 23:24

Hejj, är verkligen jättetrött! Usch, har ju både pluggat och städat idag, det tar på krafterna! Min kväll har i alla fall spnderats med Anton hos Therese för mamma och pappa är hos en kompis till dem. Är i alla fall hemma nu och ska sova om en stund, så detta är det sista ni hör från mig idag!

Puss och godnatt<3

Av Frida - 2 oktober 2010 17:14

Hejj, har pluggat klart nu. Pluggade i 2 timmar i sträck med endast 2 pauser. Jobbigt!!

SO - 40 min

Engelska - 1h och 20 min


Ahja, jobbigt var det i alla fall. Hoppas att ni har haft en roligare lördagseftermiddag!

Haha, tror jag tog slut på 2 blyerstpennor :O

Imorgon blir det i alla fall mer plugg och fira Anton, så inte lika mycket plugg i alla fall. Tror jag :P

Men ahja, skickar med en bild också!

Nu ska jag svara kommentarer och läsa bloggar.

Puss!


När jag pluggade engelska såg det ut såhär på mitt golv:

  

Av Frida - 2 oktober 2010 13:53

Är snart klar med städningen! Har bara att skura mitt golv kvar, sen är jag klar! Men golvet får vänta en liten stund. Vad har jag mer att säga då? Hmm, är nog inget mer. Ahja, nu ska jag nog läsa bloggar och sedan kanske göra SO? Jo så får det nog bli!

Puss på er då! :)


Skickar med denna bild så det inte bara blir text ;) :


Emelies Katt, Link!

  

Av Frida - 2 oktober 2010 13:15

Här kommer gårdagens outfit!


Linne (är under den vita tunikan) - Gina Tricot

Tunika - Gina Tricot

Jenasväst - Ullared, Gekås

Leggins - ?

Boots - Din sko

Jacka - H&M

Rosett - Glitter


De här ringarna hade jag på fingrarna igår:


Alla ringar kommer från H&M!  

/Frida

Av Frida - 2 oktober 2010 12:17

Hejj

Nu ska jag städa, har varit hos Emelie som ni vet och så var hon här en stund också och åt frukost! Jag ställer in några tidsinställda inlägg också innan jag börjar städa!

PussN

Av Frida - 2 oktober 2010 10:17

Hej, drar till Emelie typ nu! Ha det bra!

/Frida

Av Frida - 2 oktober 2010 09:56

Hejj, skriver vinnaren av min tävling lite tidigare än tänkt idag! Eftersom att det bara var en som anmälde sig så får hon vinna, och vinnaren är....Elin Stålberg! Grattis Elin! Dessutom är hon ju min vän, men tro inte att jag fuskar åt henne! Hon var ju faktiskt den ända som anmälde sig. Ahja, hon är en underbar vän och det är roligt att läsa hennes blogg! Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg!

Här är hennes motivation till varför hon skulle vinna:

jag är med då för att jag är bäst :) haha nej men kul grej eller något :))

 

Jo men nu ska jag se till så hon vet om att jag har presenterat vinnaren ;)

Ha det bra!

/Frida

Av Frida - 2 oktober 2010 09:47

Hejj ^^

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag tänkte "varför blogga varje dag?" så jag bloggade inte igår för jag inte orkade heller. Men min dag igår:

*Skola tills klockan 13.00

*Biblan till klockan 15.00

*Stan med Isabelle och Jenny till klockan 16.00 ca.

*Va hos farmor och farfar tills klockan 18.00 ca.

*Se på Disney Channel till klockan 19.00 ca.

*Va inne på datan en liten stund

*Gå till Emmi med mamma och se på Idol

*Kom hem från Emmi framåt tolv-tiden

*Sova

 

Så det var min dag, ni kanske fattar att jag inte orkade blogga något va?

Hoppas att ni hade en jättebra dag igår!! Jag hade i alla fall en bra dag!

Idag då:
*Sitta vid datorn

*Städa!

*Plugga
*Läsa


Vad ska ni göra idag? Hoppas att ni får en bra dag i alla fall! Jag ska försöka att hinna blogga så mycket som möjligt, men jag har ändå ganska mycket att göra ju. Ska plugga till engelska-prov som vi har på onsdag och så ska jag göra en uppgift i SO:n som ska in på måndag.

Men ahja, nu ska jag nog läsa bloggar. Blir nog mycket att läsa!!

Puss på er!

Vad ska ni göra idag?

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards