brunettii

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Frida - 14 oktober 2010 22:11

Hejj, görs? Jag ska i alla fall sova snart. Och jag vet att jag har haft sämst uppdatering just idag och lite igår med, men jag ska bli bättre på det. Jag lovar!

Ikväll har jag i alla fall sett på Robinson med la familia :)

Kul och slapp torsdag, imorgon blir det i alla fall skola igen (yippie!!) och i helgen blir det antagligen att plugga eftersom att jag har missat en hel del de här 3 dagarna jag inte har varit i skolan. Förhoppningsvis är det inte så jättemycket som jag måste göra!

Ahja, nu ska jag ta och logga in på facebook lite snabbt innan jag ska sova!

GODNATT!!!<3

Av Frida - 14 oktober 2010 16:01

Hejj! Nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort idag, först så åkte vi kvart i nio ungefär och klockan tio så skulle jag va hos någon tandläkare och typ prata om min reumatism och så skulle hon kolla på mina käkar + så fixade vi så jag ska få en bettskena för jag pressar tänder när jag sover :/

I alla fall, klockan halv tolv ca var vi klara där och då åkte vi till IKANO-huset och gick där. Jag är frisk idag men tyckte det var onödigt att gå till skolan då jag börjar tjugo i nio på torsdagar och behöver åka kvart i nio och är klar hos tandläkaren halv tolv och sedan så skulle jag varit tvungen att äta något innan vi åkte tillbaka till Motala eftersom att jag skulle ha missat lunchen i skolan och så skulle jag ha kommit lagom till hemkunskapen antagligen och det är min sista lektion. Lite onödigt va?

I Linköping köpte jag 1 parfym som heter Spring Lady från märket La Rive, har även Sweet Rose från samma märke. Och så köpte jag en eyeliner på H&M. Parfymen kostade 39:50kr och eyelinern 59:50 kr. Ahja, nu ska jag lyssna på musik, eller fortsätta lyssna på musik rättare sagt. Just nu är det Dear Mr. President med P!nk som spelas. Gillar den texten, så fin på något sätt! ^^

PUSS I ALLA FALL!!!<3

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards