brunettii

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Frida - 3 oktober 2010 22:15

HEJJ PÅ DIG DU, HAHA :P

Orkar inte ladda upp bilderna från dagen idag, men gör det imorgon tror jag.

Imorgon när jag kommer hem från skolan måste jag plugga engelska och bilogi, på tisdag efter skolan måste jag plugga engelska även då. Fast vi har inte konfa-träff då för att våran ledare (säger man så?) är i Rom då.Ganska skönt för att jag måste ju plugga då liksom, vill så gjärna få VG på detta engelska-prov så ni kan inte fatta.


Just nu så....Haha, ni vet att jag hade tänkt skriva att jag lyssnar på musik va? Jag är ju en musiknörd och musiknördar nördar musik så fort de sitter vid datan. Haha :P
Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och även läsa bloggar.
PUSS

Av Frida - 3 oktober 2010 19:16

Hej på er, alla gäster har gått nu typ. Eller Jenny är kvar men hon väntar på mormor som kommer senare. Bilder från kvällen kommer senare!

Sitter och lyssnar på musik nu, kul!

Puss på er!

Av Frida - 3 oktober 2010 14:09

Hejj, duschade för ett tag sedan, blåste då håret och tog på mig kläderna jag skulle ha på mig. Satte mig och kollade när pappa gör tårta och så råkar han tappa en grej så det skvätter ner min tröja. Men det är bara att byta tröja ju så det gör inget.Sitter fortfarande och kollar när han gör tårtan, den blir säkert jättesmaskig :)

Men nu ska jag återgå till tittandet av bakeriet. Haha :P
PUSS

 

Detta var den första bilden jag laddade upp här på bloggen :)

  

Av Frida - 3 oktober 2010 12:32

Som rubriken lyder så har jag skrivkramp igen, och det är jobbigt! Idag har jag skrivit 4 A4 papper i engelskablocket, igår skrev jag 12 st :O

Har suttit med min engelska i ca 1h nu och bara tagit 2 pauser, måste även se om jag kan få in lite mer plugg på schemat idag, om jag inte tar och läser lite istället då. Får se hur jag gör :P

Men om en stund ska jag hoppa in i duschen och sedan börja fixa mig lite för vid 5 kommer gäster hit, och som jag skrev så måste jag få in mer plugg på schemat idag eller läsning.

Så vi hörs sen!

PussN


Skickar med denna bild, så att det inte blir för mycket att läsa ;)

  

Av Frida - 3 oktober 2010 10:35

Hejj, ska ta och plugga engelska. För andra gången denna helg så ska jag plugga.Men jag vill ju ha VG så då måste man ju plugga ;)

Så hörs sen.

PussN

Av Frida - 3 oktober 2010 09:42

Godmorgon, typ. Vaknade typ nyss, för er som vill veta. Idag då:

*Plugga

*Fira Anton


Haha, det är väl typ allt.

Men nu ska jag läsa bloggar tror jag,

Puss på er!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards