brunettii

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Frida - 6 oktober 2010 21:38

Hejj :)

Nu är det reklam på TV:n, första avsnittet är bra hittills. Detta är det sista jag bloggar idag, vi hörs imorgon!

Puss på er!

/Frida

Av Frida - 6 oktober 2010 20:40

Hejj, snart dags att lata sig framför TV:n då! Blir att se Grey´s Anatomy, har längtat efter detta hela sommaren haha :P

Har sett på alla 43 videoinlägg som Kenza har laddat upp på sin blogg via videofy.me Eller nästan alla i alla fall. Men vi hörs om ett tag!

Kisses&Hugs

Av Frida - 6 oktober 2010 18:46

Music Is The Shit! :D

Av Frida - 6 oktober 2010 18:33

Hejj, gör inget speciellt, ska nog logga in på facebook ett tag innan jag ska duscha och sedan se på Grey´s Anatomy. Skönt att det redan är kväll eftersom att allt blir mycket jobbigare när man pluggar även efter skolan i flera timmar. Men det lönar sig ;)

Ska kanske dit imorgon med, får se.

Usch men nej vad jag hatar att bloggningen inte har varit på topp denna vecka. Men ni får ursäkta mig för det!

Men nu som sagt: facebook!

/Frida

Av Frida - 6 oktober 2010 17:54

Att FowZie är tillbaka är jättekul för att hon är jätteduktig bloggerska tycker jag! Jag läser hennes blogg, men hon har ej bloggat på ett tag nu så det ska bli jättekul att hon börjar igen. Besök hennes blogg vettja ;)

www.feliciaaulen.blogg.se  är adreessen till bloggen :)


/Frida

Av Frida - 6 oktober 2010 17:50

Hejj, tänkte berätta lite om min dag nu då  :)

*Skola till 3

*Östenssons i stan

*Biblan från 10 över 3 till 5

*Hem och äta


Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Förut kom Emma till biblan också för hon väntade på sin buss, det var en halvtimma kvar tills hennes buss gick så därför gick hon till biblan för att läsa och hittade mig där :)

Men ahja, nu ska jag läsa bloggar och fortsätta lyssna på musik.

PussN

Av Frida - 6 oktober 2010 17:19

Hejj, haft en bra dag? Förlåt om jag glömde skriva igår att jag skulle till biblan idag igen, minns ej om jag skrev det. Men har i alla fall varit där och pluggat igen, idag blev det spanska + hemkunskap + NO. Usch vad tråkigt men NO, men det gick fort likaså hemkunskapen som inte heller är nån hit, inte teorin i alla fall. Men det måste ju göras :)

Ska äta nu, bloggar mer när jag är klar. Då ska jag blogga lite mer om min dag!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards