brunettii

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Frida - 7 oktober 2010 22:23

Hejj, nu ska jag bara borsta tänderna och tvätta bort sminket sedan ska jag sova.

Vi hörs imorgon, sov gott!

/Frida

Av Frida - 7 oktober 2010 21:39

Hej, har precis sett på Kenza & Tyra Show. Den är verkligen bra, någon mer som tittar på det programmet?

Ahja, ska väl ta och logga in på facebook eller nått.

Hörs sen!

Puss

Av Frida - 7 oktober 2010 20:08

Hejj, förut så pluggade jag 1 och 1 halv timma. Först spanska 1 timma och sedan hemkunskap 30 min. Kul, not!

Sen kom Emelie, Benjamin och Maciej hit och efter att dem gått hem så åt jag och Anton varsin billy pan pizza medans vi såg på TV :)
Det är så min kväll har sett ut, tror även jag ska läsa lite om en stund också.


Bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 7 oktober 2010 17:30

Hejj, medans jag sitter och pluggar tråkiga spanska-glosor så får ni njuta av några bilder från i söndags då vi firade Anton, lite sent dock men ni vet ju att man säger "Bättre sent än aldrig" så här kommer några bilder.


Nu kommer 2 bilder på kakorna vi hade ...

 


Och nu 2 bilder på tårtan...

 


En ljushållare...


En blomkruka...


En miniräknare...


/Frida              

Av Frida - 7 oktober 2010 16:51

Hejj, nu sätter jag mig med spanska-böckerna för att plugga glosor. Tråk, men sådant måste ju göras :)

Ha det bra så länge!

Av Frida - 7 oktober 2010 16:03

Hejj, alltså jag lovar att jag har typ haft världens otursdag ända tills jag fick beskedet av mamma och pappa att hela familjen ska på kryssning på söndag-måndag. Älskar't!

Men varför ja hade otur förut ska ni få veta:

*Får knappt ner både väska + påse med idrottskläder i korgen, får verkligen trycka ner allt.

*Det spöregnar och mina byxor var helt dyngsura när jag kom till skolan.

*Vid Motala Tidning-kontoret så ramlar mina byxor ut ur påsen, när jag ska trycka i dem igen så går påsen sönder.

*Var nära på att halka omkull med cykeln 2 ggr påväg till skolan.

*När jag kommer till idrotten så är mina idrotts-byxor blöta så det ser ut som jag hade kissat på mig.

*På idrotten får jag en fotboll sparkad på mig (inte med flit dock) på samma ställe 2 gånger, och när jag spelade badminton så fick jag ont i ryggen när jag andades och det är fortfarande kvar.


Haha, vilken dag va? Usch, det älskar jag INTE.

Men ahja, dagen blev ju bra i alla fall :)

Nu ska jag logga in på facebook.

PussN

Av Frida - 7 oktober 2010 08:06

Hej, eller god morgon rättare sagt.

Har sovmorgon idag, ska till biblan efter skolan så ni vet. Grattis farmor som fyller år idag, nu ska jag logga in en snabbis på facebook innan jag åker till skolan.

Puss och ha en bra dag allihopa! :D

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards