brunettii

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Frida - 17 oktober 2010 22:12

Hejj, sitter och ser på Wild Child och dricker cola till det. Ja, det är den bästa söndagskvällen enligt mig!

Hörs imorgon, puss och godnatt! :D <3

Av Frida - 17 oktober 2010 16:03

Hejj, kom in för en kvart sedan.Har varit ute och gått i en timme! Skönt var det i alla fall. Gick till slussarna och tillbaka, när jag gick dit gick jag "ekenäsvägen" och nör jag gick hem gick jag "verkstadsvägen-vägen" haha, det är alltså en gata som heter verkstadsvägen och då blev det så där som jag skrev ;)

Tack Karro för iden!

Fick lite ordning på mina tankar i alla fall, men jag tänker ta och gå ut själv utan hund och utan mål om vart jag ska och bara gå och få i ordning på tankarna helt någon dag i veckan och jag hoppas på att jag kan imorgon!

Men ahja, bloggar mer sen för nu ska jag nog ta och se på Kenza & Tyra-show del 3 men först: läsa bloggar! :)

Av Frida - 17 oktober 2010 14:33

Hejj, nu har jag fått hjälp av Karro vart jag ska gå. Berättar när jag kommer in sen! Önskar att Karro bodde här i Motala för då kunde hon hänga med för jag vet att jag skulle få hjölp med att få ordning på mina tankar! Längtar tills den 30:e för då ska det bli kalas här för jag fyller den 28:e och Karro kommer även då och då blir det filmkväll och mys! Hon sover även hör då! :)

Men ahja, hörs sen!

Av Frida - 17 oktober 2010 13:58

Hej,läste nyss då och jag läste typ 4 kapitel och nu är min bok slut. Måste se om jag kan ta mig till biblan idag och låna den tredje boken i den serien. Ahja, familjen är i alla fall på golfbanan och jag lovade mamma att ta och gå ut på en långpromenad med Tintin. Så jag ska nog göra det, behöver ta och reda ut mina tankar och då passar ju en promenix ensam med en hund bra. För då behöver man ju inte prata ;)

Ska nog gå snart, ska bara göra mig i ordning först för det har jag inte orkat och så måste jag bestämma mig vart jag ska gå. Jag hatar att gå ut och gå utan att veta vart!

Ahja, hörs sen! Hör nog av mig innan jag går! :)

Av Frida - 17 oktober 2010 11:17

Hejjhopp, idag vaknade jag klockan tio av att min väckarklocka väckte mig. Familjen ska kanske åka och spela golf sedan om en stund. Men jag orkar ej hänga med så jag stannar hemma ifall dem åker, det kan ju va skönt att va själv hemma ibland också. Har precis hittat ett filmmanus som jag började på för några månader sedan och jag hade lagt manusskrivandet på hyllan för jag trodde att det försvann när jag bytte dator, men tydligen hade jag fört över det på min "bärbara" hårddisk (typ som USB-minne fast med mer minne tror jag!) så jag läste igenom det och la till lite, kanske ska börja att skriva på det igen? Ahja, det är sådant som märks ;)


Nu ska jag nog läsa, gillar verkligen den boken. Men Twilight-serien är såklart bäst ändå;)

Hörs sen!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards