brunettii

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Frida - 13 november 2010 23:34

Hejj, nu ska jag ta och sova. Men först så har jag ju lovat att skriva vad jag tyckte om chokladen.

Jag tycker att den var väldigt god och den var precis lika mumsig som den låter som, vit choklad med vaniljsmak. Låter inte det väldigt gott? Det var det också! Så nu vet ni det ;)
Godnatt på er, vi hörs imorgon!

Av Frida - 13 november 2010 19:43

Funderar på att sätta på en film typ nu. Har köpt den nya chokladen från Marabou, VinterVit heter den, Tror den är riktigt mumsig då det är vit choklad med smak av vanilj. Det låter gott i alla fall.

Men innan jag sätter på filmen ska jag kolla bloggar.

Men vi hörs sen!

Puss!


  

Me right now...

Av Frida - 13 november 2010 17:11

Som ni kanske vet så släppte Tove Styrke sitt debutalbum igår. Hon kom trea i Idol förra året och var då endast 16 bast. Jag älskar hennes röst och även hennes låtar på denna skiva. Skivan heter Tove Styrke.


Här sjunger hon sin första singel på Allsång På Skansken, låten heter Million Pieces och den är en av mina favoriter från skivan.


Här sjunger hon I Wish I Was A Punkrocker, i Idol.


En annan favoritfrån albumet, låten heter White Light Moment.


Hoppas att ni gillar låtarna och Toves röst lika mycket som jag gör!
Puss /Frida

Av Frida - 13 november 2010 17:08

Hejj, sorry för sämst update idag. Men jag har ärligt talat sett på tv heela dagen!

Men jag lovar att det ska bli bättre inom en snar framtid!

Hörs sen!

Puss!





Av Frida - 13 november 2010 10:52

Hejj, skulle vilja säga godmorgon men eftersom att klockan är 5 i 11 så kanske det är lite sent för att säga godmorgon?

I alla fall, sov till typ 10 idag, men låg kvar i sängen till halv 11 haha. Vet inte vad jag ska hitta på idag, blir nog att plugga hemkunskap lite senare sen kanske. Får se. Men ska nog sätta på lite musik nu, och logga in på facebook. Så ha det bra så länge! :)

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards