brunettii

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Frida - 25 november 2010 21:20

Hejj, håller på att ta tempen. Känner mig fortfarande febrig. Nu pep det, hade ingen feber. Men jag ska i alla fall sova, hoppas jag kan gå imorgon. Så att jag inte har alldeles för ont i halsen alltså ;)

Kanske tappar rösten tills imorgon, vem vet. För jag har riktigt ont och blir hesare och hesare.

Aja, puss och godnatt hörs imorgon!<3

Av Frida - 25 november 2010 19:47

Hejj, sitter och ser på TV. Kunde även pilla i mig lite mat nyss, så bra för jag var riktigt hungrig! Blev inget plugg förut :S

Fastnade framför TV:n och så känner jag mig febrig, får börja med SO:n imorgon istället :)
Men vi hörs sen!


Längesedan som jag laddade upp en bild, så det blir en bild på "sjuklingen" nu då :)

  

Av Frida - 25 november 2010 15:40

Måste plugga lite, ska nog börja på den där SO-uppgiften som ska va inne imorgon. Men pratade med Kalle förut och han sa att jag kunde lämna in den på måndag då jag var sjuk de två senaste SO-lektionerna. Sedan måste jag plugga matte också, men får se vad jag börjar med.

Hörs senare!

Av Frida - 25 november 2010 14:46

Hejj, hade en jättebra dag igår. Kom hem vid elva-tiden och gick och lade mig vid tolv-tiden, vaknade sedan imorse och märkte att jag hade så ont i halsen så jag knappt kunde prata eller andas. Kändes som om hela halsen hade svullnat upp över en natt, men hoppade över frukosten och åkte till skolan. Men fick gå hem efter spanskan, för jag har så ont. Det enda jag har ätit idag är en drickyoggi och nu försöker jag få i mig lite nyponsoppa. Men det går inte så bra då jag får ondare i halsen efter att jag har ätit något.

Fick i alla fall reda på att jag fick ett VG i hemkunskapen, så gött!


Igår då, när vi kom till Stockholm vid elva på förmiddagen så åkte vi till östasiatiska museet(stavning?) för att kolla på den Kinesiska terrakottaarmén. Det var coolt faktiskt. Sedan vidare till Storkyrkan, jättefint därinne var det. Sedan fick vi egentid i Stockholm mellan 13.00-16.30, sedan vidare till Cosmonova för att se på en film som heter Hubble. Hubble handlade om rymden utifrån ett teleskop vid namn Hubble. Det var jättecoolt därinne, det såg ut som att man var i filmen. Men det var läskigt då man åkte ut vid stjärnorna i filmen för att det såg ut som om dom rasade mot en, och så blev jag jätteyr :S

Men jag trodde filmen skulle varit bättre, fast det var coolt i bion i alla fall :)


Bilder kommer senare eller imorgon, nu ska jag se på tv och försöka få i mig resten av nyponsoppan.

pussis&kramis

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards