brunettii

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Frida - 14 november 2010 20:35

Hej, gjorde mat för en stund sedan. Jag gjorde stekt kyckling, currysås och ris. Det blev jättemumsigt! Ska göra det på hemkunskapsprovet som är på tissdag också, ska göra maten med Hannah från 8A. Vi ska bjuda Molly och Linnea S från min klass. Hoppas dom kommer att gilla't! Och hoppas att vi lyckas också! :)

Aja bloggar nog mer sen!

Puss!

Av Frida - 14 november 2010 16:36

Hejj, sitter hos farmor och farfar nu då. Har precis ätit våfflor, smaskens! Ikväll ska jag laga middag också, det blir kyckling med currysås och ris. Smaskens det med. Om jag lyckas vill säga. Men vi hörs sen!

Puss!

Av Frida - 14 november 2010 14:56

Hejj, har varit lite hos mormor med mamma för ett tag sedan. Det var ett tag sedan jag var hos henne så det var trevligt :)

Sedan ska vi till farmor och farfar för att fika och äta våfflor eftersom att det är ju fars dag idag, grattis pappa på fars dag! :)

Nu lyssnar jag i alla fall på musik, konstigt?Haha nej såklart inte!

Hörs sen!

Av Frida - 14 november 2010 12:13

Hejj, har inte gjort något idag än sålänge så ärligt talat vet jag ej varför jag inte har bloggat förens nu. Men jag vet inte vad jag ska skriva heller. Tror jag ska se på tv och äta choklad. Haha :P
Men vi hörs sen!

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards