brunettii

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Frida - 22 november 2010 21:47

Hejj, ska snart sova. Men om några minuter så börjar Pensionersjävlar så ska se på det först. Men vi hörs imorgon när jag kommer hem från konfan, så ni får ha det så bra!

Pussen

Av Frida - 22 november 2010 21:29

Hejj, kollade på Top Model 14 förut och nu kikar jag lite på Svenska Hollywoodfruar.

Tänkte även lite på vad som händer i veckan,här kommer min vecka lite kort:
 

Måndag(Idag) - Hemma från skolan

Tisdag - Ska lämna in min HK-uppgift som skulle varit inne i torsdags

Onsdag - Studiedag och då blir det Stockholm med konfan, wiiiieeeeeee! :D

Torsdag - Vet inte riktigt

Fredag - Inlämningsuppgift i SO


SO-uppgiften har jag inte ens börjat på så har ju lite att göra, och så är det ju antagligen lite läxor också. Och så måste jag ju ta igen det som jag missat de dagar då jag har varit hemma. Så ni förstår kanske att bloggen kommer kanske bli lite lidande denna vecka. Men nu har jag ju "förvarnat" er om det i alla fall ;)


Längtar hur mycket som helst till onsdag också. Ska bli så kul!!!! Det kommer ju självklart bilder från den dagen också, som ni kanske förstår ;)

Men vi hörs sen! Ha det bra så länge! (:

TV

Av Frida - 22 november 2010 16:58

Hejj, sitter och ser på tv. Har gjort det typ hela dagen, men har inte så mycket annat att göra annars. Har ju inga skolböcker hemma så kan ju inte plugga =(

Har inget mer att skriva nu, kram!

Av Frida - 22 november 2010 11:13

Hejj, är hemma från skolan idag med. Vaknade och hade jättejätteont i mina leder. Men imorgon då ska jag gå. Det snöar här i Motala idag. Det skulle komma 10 cm snö idag.

Men nu ska jag hitta på något. Hörs sen!


Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards