brunettii

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Frida - 5 november 2010 22:31

Hejj, nu har jag gjort en liten överraskning till er. En makeover på bloggen! Nya färger och ny header. Hoppas ni gillar't! Blev nöjd med det faktiskt, men tyvärr så hittade jag inte en exakt färgmatchning till headern tillsammans med bakrunden, fattar ni vad jag menar? Men det syns nog inte så mycket tror jag!


Ser i alla fall på Idol, undrar vilka som hänger löst? Hoppas på att Minnah sitter säkert i alla fall. Vem hoppas ni ska gå vidare till arenaturnern?

Jag tycker i alla fall att Geir kan åka eftersom att han har ju sin karriär egentligen, han har varit med i en trubadur, han har spelat in 2 skivor och varit med i Melodifestivalen några gånger. Idol är egentligen till för att hitta nya talanger, Geir är ingen ny talang. Visst jag säger inte att han inte är bra, utan att han inte platsar i Idol.

Aja, nu börjar det snart!

/Frida


Här är headern:

  

Av Frida - 5 november 2010 19:22

Hejj, såg nyss på tv. Och snart börjar Idol, kan en fredagskväll bli mycket bättre? Aja, nu ska jag läsa bloggar innan Idol börjar! Puss sålänge!


Jag just nu, och klaga inte på bilden men den får faktiskt duga!

  

Av Frida - 5 november 2010 15:49

Hejj, sitter hos farmor och farfar och har precis ätit mat. Nu lyssnar jag på musik. Åkte aldrig till biblioteket, men mamma ska skjutsa mig efter att vi åkt härifrån. Var hos Emelie en stund förut med mamma i alla fall.

Bloggar mer sen, puss!

Av Frida - 5 november 2010 12:14

Hejj bloggen! (vad konstigt det känns att skriva så...)

I alla fall, nu ska jag fixa mig och sedan ta cykeln till biblan som jag sa förut då. Sedan när jag kommer hem ska jag antagligen plugga lite granna. Hoppas ni får en bra fredag allihopa, hörs senare sen!

Pussen!

Av Frida - 5 november 2010 11:34

Hejj alla söta!

Idag gick jag upp klockan 11.10, som tur är har dom inte borrat något idag så därför fick jag sova länge och nu är jag utvilad. Det är riktigt skönt!

Hade en konstig dröm nu på morgonen också, fast jag orkar inte skriva den här för den är lååååååång!!!

Sen ska jag till biblioteket också och jag ska kanske börja plugga idag, annars börjar jag imorgon och pluggar då lördag och söndag. Får se helt enkelt!

Men nu ni ska jag ta och logga in på facebook, ha det bra sålänge!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards