brunettii

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Frida - 8 november 2010 22:20

Hejj, ska sova nu. Hoppas att ni sover så gott, vi hörs imorgon!

Ajuste, ett bloggtips är min bästaste vän Karolins blogg. Hon startade den idag! Men kolla in den vettja:

http://kaaroliin.bloggplatsen.se/


Puss och godnatt! <3

Av Frida - 8 november 2010 21:12

Hejj på er. Har inget att göra, bara så ni vet haha! Ska nog logga in på MSN och se om Karro är inloggad. Ja så gör jag!

Men först ska jag berätta en sak, jag och Anton åkte till biblan med bussen förut och när vi skulle hem så hade jag för mig att bussarna från stan gick 20 över och 10 i men det var tvärt om, så jag och Anton satt ute vid torget där man väntar på bussen i tjugofem minuter! Fattar ni? Tjugofem minuter i den kalla kalla kylan! Usch!

Aja hörs sen!


Me right now...

  

Av Frida - 8 november 2010 15:20

Nu tänkte jag berätta om min hemska dag.


Det började redan i morse då jag kom på att jag inte valt en bok som jag skulle ha med till svenskan idag, eftersom biblan var stängd när jag kom i fredags och skulle låna en bok fick jag alltså ta en av mina egna böcker och slänga ner i väskan. Sedan kom jag på att jag hade tänkt att åka buss till skolan idag, men kom på det när den skulle gå om några minuter så skulle inte ha hunnit. Sedan cyklade jag iväg och då kom jag på att jag hade glömt min mössa och då var jag halvvägs till skolan och hade inte hunnit hem och hämta den så jag hade ont i öronen när jag kom till skolan. Sedan kom jag på att jag hade glömt mina skåpsnycklar hemma i min andra jacka och min extranyckel var i skåpet så pappa fick svänga förbi med nyckeln när han skulle till jobbet (tror han skulle dit). Sedan på svenskan så skulle jag göra litteraturuppgift till en bok som jag läste i skolan för ett tag sedan och efter det skulle jag läsa min egna bok, så jag läste min bok halva lektionen och jag hade valt en dålig bok för jag hade läst den 2 gånger och den var inte något hit första gången. Sedan kan man tro att hemskheterna slutar där men NEJ, i engelskan fick vi oförberätt prov. Och jag som hatar prov i vanliga fall. Matten var inte rolig heller för vi hade repetition på ett kapitel vi hade för några veckor sedan och jag trodde jag kom ihåg ALLT men det gjorde jag inte. Sedan var det inga mer hemskheter på resten av skoldagen (1 lektion) men sedan när jag kom hem fick jag ont i öronen igen då jag inte hade någon mössa, det är säkert minusgrader ute också!


Fattar ni vilken hemsk dag egentligen? Jag har alltid undrat då jag sett på amrikanska filmer och tv-serier hur ett oförberett prov skulle kännas att ha, nu vet jag och det är inte något roligt alls. Plus det ska vi ha det de kommande 3 lektionerna.

Aja, hörs sedan!

Av Frida - 8 november 2010 15:17

Hejj på er. Haft en bra dag? Det har jag inte haft, verkligen inte. Men jag berättar mer om det lite senre i ett eget inlägg istället :)

Har inte så mycket läxor denna vecka så jag behöver bara plugga spanska idag, fast jag behöver inte plugga så jättemycket då jag pluggat lite i helgen.

Men nu ni ska jag nog logga in på facebook, sedan skriva om min hemska dag i ett annat inlägg så ni får veta vad som har gjort min dag så dålig och jobbig!

Puss

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards