brunettii

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Frida - 28 november 2010 20:55

Hej, efter att jag hade pluggat så gick jag till Emmi och var där till typ halv 8 och då gick jag hem för att äta. Efter att jag ätit så gjorde jag klart SO:n och sedan satte jag mig här. Är helt genomförkyld nu. Snoret rinner, halsen värker skitmycket, hostar så jag tror jag ska hosta upp lungorna. Usch, fattar ni att det är jobbigt??? Ska nog ta och göra en kopp te så att halsen blir lite bättre kanske. Just det, är så täppt så att jag inte känner någon smak längre. Men aja, nu ska jag väl kanske läsa lite? Det var ett tag sedan. Så får det bli! Sedan så ska jag ju göra en kopp te med honung i :)
Ha det bra! /Frida

?:O

Av Frida - 28 november 2010 16:04

Vad är detta? Det är redan mörkt!!!! :O

Usch, men måste plugga SO nu, ha det bäst! /Frida

Av Frida - 28 november 2010 15:37

Hejj, ute virvlar det massor av snö.

Kom nyss hem från stan, har varit där med Karro (klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg), det har varit julmarknad där.Kul har vi haft, kul att träffa henne igen! Det var ju ett tag sedan ;)

Men aja, nu ska jag nog ta och läsa bloggar och sedan PLUGGA!!! -.-

PussN

Av Frida - 28 november 2010 10:29

Hej på er! Vaknade klockan halv tio idag för jag hade ställt klockan på det för jag skulle på Gudstjänst och farfar skulle hämta mig vid hakv 11 för att han skulle med, men när jag vaknade så ringde jag honom och sa att han inte behövde komma för jag skulle inte åka då jag sovit dåligt pga. hosta och sedan hade jag jätteont i halsen. Halsen har inte blivit ett dugg bättre sedan i torsdags, snarare sämre. Så idag blir det att dricka mycket varmt och knapra en massa mer halstabletter än vad jag har gjort hittills ;)


Nu på morgonen har jag i alla fall pluggat lite SO, det är inte så kul men det är nödvändigt! Ska ju lämna in en historiauppgift imorgon, som egentligen skulle varit inne i fredags men jag fick tills imorgon på mig för att jag inte hade varit med på de två senaste SO-lektionerna. Ska plugga vidare på det sedan och så måste jag plugga lite matte för jag ligger efter lite i det.

Men vi hörs senare sen!

Puss

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards