brunettii

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Frida - 15 november 2010 20:10

Hejj, sitter och ser på Top Model på kanal 3. Skapligt bra faktiskt :)
På tal om något helt annat nu så saknar jag Malin (min förra engelskalärare) otroligt mycket fortfarande! Så sjukt tråkig är engelskan utan henne nu, engelskan har blivit tråkigare. Fast engelska är ju fortfarande mitt favvo-ämne ofc, men tråkigare än det var förut i alla fall!

Aja, bloggar mer sen i alla fall för nu ska jag hämta ett glas saft och fortsätta kolla på tv!

PussN

Av Frida - 15 november 2010 17:21

Hejj på er, haft en bra dag hittills? Haha känns som att jag alltid börjar med den frågan typ :O

I alla fall så slutade jag klockan 15.00 idag, men eftersom att jag skulle städa denna vecka (vi har grupper i skolan som städar och denna vecka var det våran tur, men bara 1 klassrum och 2 grupprum och så får vi pengar för det sen som går till klasskassan) så jag fick ta 20 i 4 bussen hem så kom hem vid 4-tiden idag. Nu lyssnar jag på musik och sedan så måste jag nog plugga lite hemkunskap, har 1 stor uppgift som ska in på torsdag och en lite mindre som också ska in då så nu blir det att plugga av de här dagarna haha! :D

Men vi hörs sen!

Kram /F

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards