brunettii

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Frida - 19 november 2010 16:28

Hejj, kom på förut att idag är det Elisabeth som har namnsdag och det heter jag i mellannamn. Så grattis på namnsdagen till mig och alla andra som heter Elisabeth! :)

Ska snart till farmor och farfar för att äta mat och fika, sedan ska ju jag och mamma iväg som jag nämde förut. Men Anton ska ej med men det gör ju inget ;)

Ikväll ska jag sova hos Emelie för att jag ska va typ barnvakt imorgon bitti då mamma ska skjutsa Emmi till stan för att hon ska åka med bussen till Vadstena där hon jobbar och det går ingen buss härifrån Chg så tidigt, fattar ni?

Bloggar mer sen i alla fall!

Puss

Av Frida - 19 november 2010 13:47

Hejhopp, hemma från skolan idag med. Idag har jag jätteont i mina ben och fötter och har knappt sovit för att jag har haft så ont. Jobbigtjobbigt! Aja, ikväll ska i alla fall jag,mamma och Anton till mammas kompis som har två barn som är mina och Antons kompisar. Hennes dotter är min kompis och hennes son är Anton kompis, fattar ni? Imorgon ska jag till Linköping för att gå på öppet hus i det gymnasiet jag vill gå på. Sedan ska vi till deichmann sko för att jag måste ha vinterstövlar för att mina uggstövlar kan jag inte ha, lång historia så tänker inte berätta.

Är hos Emelie och har varit här sedan vid 11 för att mamma var här när jag vaknade och det finns inte så mycket att göra hemma, så därför gick jag hit.

Vi hörs sen!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards