brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 4 september 2010 17:54

Hejhej!

Nu undrar jag en sak, vad vill ni att jag ska skriva om för min blogg ska bli roligare för er att läsa? Ska jag videoblogga ibland? Mera outfitbilder? Recept? Alltså, ni kan skriva vad ni vill så ska jag se ifall jag kan uppfylla er önskan! ;)

Så passa på nu! :D

PUSS

Av Frida - 4 september 2010 14:45

Har precis sett en jättebra trailer, vill så gjärna se filmen!

Den heter Love Happens.



Har någon av er redan sett den? Var den bra isåfall? :P

/Frida

Av Frida - 4 september 2010 14:00

   Hejhej!

Hade tänkt att plugga glosor på glosboken.se, men eftersom att det inte gick att gå in där så tar jag och läser i stället!

Hade tänkt att plugga engelska och spanskaglosor för er som vill veta! ;)


Skickar med några bilder!


Kommer ni ihåg att jag gjorde chokladpannkakor förra fredagen? Här kommer i alla fall en (sen) bild på hur dom vart! :D


Min taklampa!


Mina glosböcker + sudd och penna!

Som ni ser ;)


Det var allt för mig, för nu ska jag läsa!

/Frida     

Av Frida - 4 september 2010 13:14

Hejj!

Åt precis frukost, ja ni läste rätt! Har inte ätit förns nu, inte så nyttigt jag vet men det gör inget om det händer någon gång ibland!

Har inte vart hungrig förens för ett tag sedan, så det spelar ju ingen roll då ;)


Iaf! Vet inte vad jag ska hitta på nu dock, kanske blir att läsa lite..Hm..Jo så blir det nog, i alla fall om en stund!:D

Ha en bra dag!

/Frida

Av Frida - 4 september 2010 12:28

Hejhej!

Jag har fått en award av Hannah, tack så mycket!


Award

  


Och så måste jag skriva 7 saker om mig själv!:

1.Jag skrattar åt nästan allt

2.Jag älskar musik, och då även musikfilmer

3.Ibland önskar jag att jag hade en tvillingsyster

4.Jag brukar lyssna på samma låtar minst 5 gånger/dag, alltså om det finns några jag gillar extremt mycket!

5.Jag har ibland konstig humor, det är därför jag skrattar åt princip allting!

6.Jag har flyttat 5 gånger, men aldrig utanför staden!

7.Jag läser typ 10-11 bloggar troget varje dag!


7 andra bloggare:

http://www.livetenligtmadelenie.blogg.se

http://www.spoink.blogg.se

http://www.sannabelinda.blogg.se

http://www.louiseoemma.blogg.se

http://www.lovefiona.blogg.se

http://www.allasallstar.blogg.se

http://www.fridaedin.blogg.se


REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


/Frida

Av Frida - 4 september 2010 10:28

Hej på er!

Nu ska lilla jag kolla på Bandslam igen, den är nog på andraplats av mina favoritfilmer! På första plats så ligger alla i The Twilight Saga och så finns det några andra filmer som ligger längre ner på listan, men orkar ju inte ränka upp alla! :)

Så vi hörs efter filmen!

Nån mer som har sett den och gillar'n btw? :P

/Frida

Av Frida - 4 september 2010 10:13

Hejhej :)

Vaknade för en stund sedan, skönt att sova lite längre på lördagar! Idag har jag inget inplanerat så det blir nog att "slöa" hela dagen! Det är skönt det med i bland! :)

Vad ska ni göra idag? =)


PUSS 

Av Frida - 3 september 2010 23:45

Nu säger jag godnatt till er, hoppas att ni har haft en bra dag! Nu ska jag snart sova, men först blir det lite läsning i min nya FRIDA-tidning!:D

puss&godnatt!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards