brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 11 september 2010 08:55

Godmorgon!

Ja, idag passade jag på att säga godmorgon då klockan är 08.50 ungefär när jag skriver detta!


Har ni sovit gott? Jag har sovit lite sissodär! Idag så skulle vi kanske hitta på något, men om vi inte ska det så ska vi va hemma hela dagen! Och så skulle kanske Jenny och jag va! Men det hinner vi nog med i vilket fall som helst! :)

Hoppas det i alla fall på det, för vi har inte vart med varandra på fritiden sedan sommarlovet till sjuan! :O


Aja, hörs senare!

PussN

Av Frida - 10 september 2010 21:08

Hej1

Har precis sett klart på Idol, och nu sitter jag här och fryser! Det är jobbigt att frysa! :)


Men nu ska jag nog läsa!

/Frida

Av Frida - 10 september 2010 19:51

Hejhopp!

Har läst lite, sedan så spelade jag och Anotn och farmor fia! Åt även glass och det är gott! Om en stund så blir det ju att se Idol också! Det är bra skit! ;)


Men jag bloggar mer sen, antingen i en av pauserna eller efter hela programmet! :)

Ciao!

Av Frida - 10 september 2010 17:48

Hejj!

Åt nyss tacos, mumsigt värre!

Läste ju innan det, och tänkte fortsätta med det om en stund! Just nu sitter jag och lyssnar på musik, nu är det Lovekiller med Darin som spelas! :)


Aja, nu blire facebook en stund och sedan så ska jag läsa bloggar! :)
PUSSHEJ

Av Frida - 10 september 2010 16:54

HEJ

Jag vet att det har kommit många låtar här på bloggen den senaste timmen eller nått! Men jag vill att ni ska vet vad jag lyssnar på och så vill jag ge er låttips! :)
Men jag hoppas att det inte gör något!


Nu ska jag läsa om en stund, läser ju Blodssystrar och den är jättebra! Läste lite i skolan idag, bra är den! :)

PUSS

Av Frida - 10 september 2010 16:46

Hejj!
Jag vill tipsa er om en underbar film, så därför skickar jag med 2 låtar från den! Filmen jag snackar om är Bandslam och nu när jag har tittar på videorna så blir jag jättesugen på att se filmen igen, måste se den snart igen! :)

Här kommer videorna!

Första (Everything I Own):


Andra (Someone To Fall Back On):


Hiss eller diss? Vad tycker ni?
Jag tycker ju såklart HISS på båda! :)

/Frida

Av Frida - 10 september 2010 16:45

Hejj!

Här kommer ännu ett klipp från youtube, men denna gång är det med Miley Cyrus och låten är Butterfly Fly Away!


Vilken av Miley´s klädstilar föredrar ni? Hennes gamla (som på videon ovan) eller hennes nya? :)
Jag tycker att hennes gamla stil är mycket finare i alla fall!

/Frida

Av Frida - 10 september 2010 16:21

Hej!

Vill tipsa om en bra musikvideo/låt! Den heter Too Little Too Late och det är Jojo som sjunger den! Här kommer videon:


Har ni sett filmen Aquamarine? Hon är ju med i den och spelar rollen som Haley! Tycker den filmen är ganska bra faktiskt! :)

Jag vet att för typ ett-två år sedan så lyssnade jag på den här låten jättemycket! Har inte lyssnat på den på ett tag, så nu kände jag att jag hade lust att lyssna på den!m :)

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards