brunettii

Alla inlägg under september 2010

Av Frida - 5 september 2010 16:35

Hejhej!

Är hemma nu, vart en sväng förbi Ö&B också för pappa skulle dit och sedan Östenssons för att mamma skulle dit! Haha :P
Köpte i alla fall Marabou Choklad-kaka med Polka-smak som jag ska ha i kväll! Har inte smakat den än! :P


Imorgon är det ju skolfoto med, om jag glömt säga det! Hoppas på att det blir så pass varmt så jag kan ha shorts en sista gång för denna sommar! :)

PUSS

Av Frida - 5 september 2010 15:08

Hejhej!

Sitter hos farmor och farfar, har precis fikat! Gott var'e! :)

Förut såg jag på Bandslam, igen, alltså jag fattar inte att jag inte tröttnat på den än! :P

Aja, vad har ni gjort idag då?

Bloggar nog mer när jag kommer hem!

PUSS

Av Frida - 5 september 2010 10:52

Hejhopp!

Har haft vädligt tråkigt nu ett tag, så jag bestämde mig för att plugga engelskaglosor som vi har i läxa! Så nu kan jag typ alla! It's Good(Y)

Kan ju faktiskt skriva några här bara för att ni ska se vad vi har!

Straw,Cork Screw,Bottle-opener,Bottle,Kettle,Fork,Spoon,Knife,Frying Pan,Saucer,Ladle,Scales etc.

Det var bara några av dom, vi har 33 st och jag har nästan lärt mig alla och jag började plugga på dom lite igår :O

Så de flesta har jag lärt mig idag! :) (Y)


Aja, nu har jag babblat klart!

PUSSHEJ

Av Frida - 5 september 2010 08:41

Godmorgon!

Idag vaknade jag halv nio, så det är en väldigt trött Frida som bloggar nu!

Idag har jag inget inplanerat ännu, jag misstänker att det blir plugg, film och dator! :)

Vad ska ni hitta på idag? :D

PUSS

Av Frida - 4 september 2010 22:23

Hejhopp!

Haft en bra lördagskväll? Jag har som sagt kollat på Bandslam, igen! :)

Den äger verkligen!

Nu då: Sitter och fryser! Måste ta på mig en lite tjockare tröja innan jag fryser ihjäl!

Okej, bloggar mer senare istället!

PussN

Av Frida - 4 september 2010 20:29

Hej!

Ville bara fråga ifall ni vill va så jättesnälla och rösta på mig i "Årets Blogg" till VeckoRevyns Blog Awards 2010? Det skulle betyda sååååååååååååååå mycket!

Här är länken: http://www.blogawards.se/blogawards/arets-blogg/index.xml

Ni fyller bara i uppgifterna, det är lätt som en plätt och går på 5 röda! Mitt bloggnamn är Brunettii!

Om ni röstar så kanske ni kan skriva det i en liten kommentar så jag vet? Tack på förhand! :)<3

/Frida


Av Frida - 4 september 2010 20:21

Hej!

Ville bara säga att snart blir det lite lördagsmys, med mig själv! Haha :P
Jag ska se Bandslam (Igen) äta godis och dricka cola! :)

Älskar't!

Vad ska ni göra ikväll!?

Skickar med denna video, gillar'n starkt! :)


PUSS

Av Frida - 4 september 2010 18:09

Hejhopp!

Förut skulle jag läsa, har massor av böcker så man kan ju tycka att jag borde hitta något att läsa! Men antigen har jag läst böckerna, eller så blir jag inte lockad av dom! Alltså jag har upp mot kanske..20 böcker? Vet inte rikigt, men hittade i alla fall inget!

Så nu så ska jag nog ta och läsa Ljudet Av Ditt Hjärta, den är ju iaf bra! :D

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards