brunettii

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Frida - 26 september 2010 10:18

Idag är det Sanna's tur att fylla 13! Sanna är min syssling för er som inte vet!

Hoppas du får en jättebra födelsedag med presenter och tårta!

/Frida


Av Frida - 26 september 2010 09:34

Hejj, igår när jag gick och la mig så struntade jag i att blogga för jag tycker det är onödigt att göra det varje kväll eftersom att jag ändå skriver typ samma sak då.

Vaknade vid 09.00 idag med, men det gjorde jag för jag ställde klockan på det.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, nu är det

Wouldn't Change A Thing - Demi Lovato, Joe Jonas (Camp Rock 2 soundtrack)

som spelas.

Men nu byttes det till

You're My Favorite Song - Demi Lovato, Joe Jonas (Camp Rock 2 soundtrack)


Men ahja, nog om det. Idag så skulle jag och Karro kanske träffas lite innan hon åker hem till lilla Borensberg igen. Och så går jag nog till Therese och hjälper henne att packa upp idag igen. Kul faktiskt!

Oj, vilket långt inlägg det blev. Och längre blir det.

Nu lyssnar jag på:

Introducing Me - Nick Jonas (Camp Rock 2 soundtrack)


Okej, nu ska jag sluta trötta ut er med mitt babbel. Så jag läser andras babbel istället, just det jag ska läsa bloggar nu! :)

PUSS

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards