brunettii

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Frida - 26 september 2010 22:14

Hejj, är trött. Så ska nog sova snart, tro deet eller ej men man blir faktiskt trött av att inte göra något (typ) om dagarna. Har inte gjort mycket idag, och gått utanför dörren 2 endaste gånger. Mycket va? Haha.

Men innan jag ska sova ska jag göra detta:

  1. Facebook
  2. Stänga av datorn
  3. Byta om till pyjamas
  4. Borsta tänderna,borsta håret
  5. Tvätta bort sminket
  6. Dra ner rullgardinen
  7. Läsa lite

Ganska mycket ser jag nu, haha :P
Menmen, bloggar mer imorgon då jag kommer hem från skolan.

Ni får ha det så bra, och hoppas att ni har haft en mycket roligare dag än vad jag har haft!

Puss och godnatt på er!

Av Frida - 26 september 2010 21:20

Hejj

Läste nyss då, haha nej jag har inte läst sedan jag bloggade sist. Har sett på nån film också. Men förut läste jag i 2 timmar och satt på samma sätt hela tiden, jobbigt!

Kan inte slita mig från boken typ, den är jättebra och den är snart slut. Vilken tur att det är en serie, ska defenitivt läsa de andra böckerna i serien!

Men ahja, nu ska jag läsa bloggar.

Puss sålänge

Av Frida - 26 september 2010 17:00

Hejj!

Har fortfarande jättetråkigt! Det finns inget mer att göra på datorn, jag har varit inne på facebook, bilddagboken, bloggtrafik, supergratis, picnik.com, bloglovin, bloggplatsen och hotmail! Då finns det inget mer att göra för mig!

Tv:n är inte heller rolig, för det finns inget bra på den på någon kanal som helst! Tro mig! Så jag tror jag ger upp de tekniska prylarna för ett tag och läser istället. Skickade även ett SMS till Therese för att se om hon var hemma så jag kan komma, men hon har ej svarat tyvärr. Jag tänker ju inte gå till henne i onödan, fast det är typ bara 50 meter det. Slö eller vad? :P
Men ahja, som sagt: läsning!

/Frida

Av Frida - 26 september 2010 15:11

Hejj!

Har tråkigt, så tänker göra ett tråkigt inlägg! Sitter och lyssnar på musik

Hey Soul Sister- Train


Skrev en liten dikt typ nyss, den belv såhär:

You Are So Cute, You Are The One For Me

But I Don't Think I Am The Only One For You

I Have Never Felt Like This Before

So This Is New For Me, I Don't Know How I Am Gonna Handle It

I Never Gonna Stop Love You

It's Hard To See You, And Now That You Never Gonna Be Mine

You Are All That I Want

You Are The Heaven Around The Corner For Me

I Really Want You, And I Hope That We Can Continue Our Friendship

And I Hope That You Will Be My Friend

I Never Gonna Stop Love You, And I Never Gonna Stop To Be Youre Friend!


Haha, den är inte så bra. Men lite i alla fall!

Nu är det Need You Now med Lady Antabellum som spelas. För er som vill veta alltså ;)

Ahja, nu har jag skrivit av mig lite i alla fall. Och fördrivit tiden!

Puss på er! Och hoppas att ni har en roligare söndag än vad jag har!

Av Frida - 26 september 2010 14:12


Saknar mitt långa, BLONDA hår som jag hade i 5:An! Saknar det riktigt mycket! Plus att det var längre än bilden visar, det var typ 1dm längre! Önskar jag aldrig klippte av mig håret :(

Men ahja, man lär sig ju av sina misstag ;)

Och det har ´jag verkligen gjort, ska aldrig ha kort hår igen. Never,never,never!

/Frida

Av Frida - 26 september 2010 13:45

Hejj, har sjungit lite SingStar nyss. Mamma,pappa och Anton är och spelar golf. Men jag ville inte hänga med för jag orkar inte spela idag, slö som jag är. Haha :P
Nevars, men idag så är jag väldigt trött!


Nu sitter jag och lyssnar på musik, ovanligt va? Lyssnar på Wouldn't Change A Thing med Demi Lovato och Joe Jonas. Låten är från Camp Rock 2 soundtracket.

Men nu ska jag läsa bloggar tror jag! :)

Puss

Av Frida - 26 september 2010 11:22

Haha, orkade inte kolla på Remember Me förut.
Skickade i alla fall nyss iväg ett sms till Karro för att se om vi skulle va en stund idag! Hoppas jag får svar snart :)

Men jag bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 26 september 2010 10:26

   Hejj!

Nu ska jag snart se på Remember Me, fick ju låna den av Jenny! Snällt! :)

Men först:

Äta frukost!

Är hungrig  nu!

PussN


Bild lånad från google!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards