brunettii

Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 22 april 2011 19:54

Hejj!

Kom nyss in efter att ha varit ute och gått med hundarna med farmor, skönt är det ute! Snart ska vi alla se på Talang på Tv4.

Imorgon när jag kommer hem, efter att ha "firat" påsk, kommer jag lägga ut lite bilder från denna kväll, tog lite fina bilder när vi var ute med hundarna, det kommer säkert några bilder från morgondagen då med!

Vi hörs sen!

Ciao!


Bild i repris...

  

Av Frida - 22 april 2011 18:13

Halloj!

Är hos farmor och farfar, fast det har jag varit ett tag. Men har läst lite och nyss åt vi middag. Ska snart sätta på lite musik och sedan blir det väl att läsa bloggar och logga in på facebook, vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 22 april 2011 15:02

Hejj!

Ska snart gå med mamma och hämta hyllan hos Emmi, det här från henne jag ska få den, som ni kanske förstod nu när jag skrev det ovan, ha-ha :P

Vid fyra-fem så ska vi va hos farmor och farfar, är det bestämt, tills dess ska jag som sagt hämta hyllan, packa vad jag ska ha med mig och sedan plocka lite i mitt rum :)

Ni får gjärna skriva i en kommentar vad ni tyckte om min videoblogg i förra inlägget! :)

Vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 22 april 2011 13:29

Här kommer min första videoblogg ever! Enjoy!





Av Frida - 22 april 2011 12:03

Efter frukosten så fick jag och Anton leta påskägg för att vi ska ju sova hos farmor och farfar inatt så kan ju inte leta då vi inte är hemma ;)
I mitt påskägg som jag fick av mamma och pappa låg det en jättefin t-shirt och även ett läppglans som ser ut som en sko! Och även lite godis! Ni får kanske se bilder sen på läppglanset och tröjan!

Igår fick jag och Anton påskägg av mormor, vi kommer inte träffa henne i påsk antagligen ;)
I mitt påskägg som jag fick av mormor låg det pengar och en tröja i! Även den tröjan var jättefin, kanske lägger ut en bild på den med sen ;)


Nu tänkte jag passa på att lägga upp dagens låt här!

Det är Don't Forget med Demi Lovato, jag valde den för att den är bra och Demi är en jättebra sångerska och skådespelerska :)



PUSS!


Av Frida - 22 april 2011 10:10

Idag vaknade jag strax innan 10, men låg kvar i sängen och drog mig lite. Orkade ju inte gå upp ju, ha-ha! (:
Men nu sitter jag i alla fall i sängen med datorn med min katt i mitt knä! Mys!

Idag så ska jag och Anton till farmor och farfar för att sova där då mamma och pappa ska bort i kväll med!

Igår så gjorde vi inte så mycket jag, mormor och Anton, vi såg i alla fall på Halv åtta hos mig och sedan på det nya programmet Herr Och Fru, det var ganska bra faktiskt!

Vi åt även jordgubbar från Belgien, och de var verkligen jättesmaskiga! :D
Nej men nu ska jag nog sluta skriva, så jag inte tröttar ut er ;)
Ciao!

Av Frida - 21 april 2011 17:23

Här kommer dagens låt!

Jag har valt en av Selena Gomez' låtar för att den är superbra och dessutom gillar jag videon väldigt mycket också! Så här är dagens låt!:


Byebye!


Av Frida - 21 april 2011 16:18

Läste lite i Andreas Carlssons självbigorafi förut, läste ganska mycket faktiskt! Sedan hängde jag med mamma till min gammelmormor, satt sen stund på hennes baksida i solen, såååååå skönt! Nu har jag nog fått mer färg i mitt ansikte! :D

Kom hem för en stund sedan, loggade då in på facebook och sedan åt vi mat. Snart ska mamma och pappa åka iväg till några vänner och senare kommer mormor hit till mig och Anton! :)

Nu får jag se vad jag hittar på!

Hörs sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards