brunettii

Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 18 april 2011 17:16

Ska möta Nathalie vid affären vid halv, vi ska gå en sväng i det fina vårvädret! Det är typ 20 plus ute! :O :D

Sååååå skönt!

Men vi hörs senare hörreni!

Ciao!

Av Frida - 18 april 2011 15:15

Hejj!

Så tråkigt att börja nästan alla sina inlägg med "hej", får komma på nått annat!

Kom typ nyss hem, trevligt var det att träffa Karro!

Vet dock inte vad jag ska hitta på nu, det är ju sånt som märks ;)

Vi hörs senare I guess!

Ciao!

Av Frida - 18 april 2011 11:33

Hejj!

Ska snart åka med bussen då, ska bli trevligt. Ska ta lite kort från dagen med så kanske dyker upp några bilder här sen!

Men ni får ha en trevlig måndag alla så hörs vi sen!

Ciao!

Av Frida - 18 april 2011 09:44

Guuuuuud, har världens träningverk idag! Gör typ ont att andas!

Men det är det värt!

Idag händer det lite grejjor, haha! Nee, men ska möta Karro på stan för en fika och antagligen en runda i affärerna, ska ta fem i tolv bussen!

Vi hörs senare, för nu har jag inget mer att berätta!

Ciao!

Av Frida - 17 april 2011 21:21

Hejj!

Har sett på Fenomen nyss typ och så har jag ätit kvällsmat och gjort mig i ordning, nu ska jag se på ett avsnitt eller två av Melrose Place!

Vi hörs imorgon!

 Sov gott alla!

Godnatt!

Av Frida - 17 april 2011 18:58

Hejj!
Har läst. spelat gitarr, ätit mat, målat och lyssnat på musik sedan jag skrev i bloggen sist!

Mycket hinner man på en kort stund ibland!

Ska i alla fall snart hoppa in i duschen och sedan ska jag väl se på tv!

20.00 är det i alla fall Fenomen på 5:an! Fast det är ju en hel timma tills dess, men aa! :)

Känns som att bloggen blir tråkigare och tråkigare, ni får ge förslag till vad jag kan skriva om så att bloggen blir roligare att läsa!

Vi hörs sen i alla fall!

Ciao!

Av Frida - 17 april 2011 17:00

     

Linne - Gina Tricot

Kjol - H&M

Leggins - Östenssons ^^

Palestinasjal - Gekås, Ullared

Ring - ?

Armband - ?


 

Linne - Gina Tricot

Mysbyxor - Team Sportia

Klocka (JETSET) - Ur&Penn


Ciao!

Av Frida - 17 april 2011 16:29

  

Linne - Gina Tricot

Kjol - H&M

Leggins - Östenssons ^^

 

 

     

 

 

 


Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards