brunettii

Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 30 april 2011 19:35

Halloj!

Är med Jennifer nu då, eller har varit det ett tag. Vi tänkte åka till Rocka Fett vid 8-tiden, så detta blir sista inlägget idag!

Har inget mer att säga så hörs imorgon!

Ha en bra valborg! (:
PUSS

Av Frida - 30 april 2011 11:36

Tänkte bara berätta hur många besökare jag har haft sedan jag började blogga i Juli förra året! Är ganska stolt över mina 2945 besökare sedan dess! Hade aldrig trott att jag skulle haft 2945 besökare på 10 månader! :)
Idag har jag haft 35 besökare redan! Älskar't, haha! :P

Vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 30 april 2011 10:41

God förmiddag alla läsare!

Vaknade för en 10 min sedan, har svarat på kommentarer nyss.

Ser ut att vara soligt ute idag, hoppas att det håller sig så!

Idag blir det att va med Jennifer en stund på dagen och sedan drar vi till Rocka Fett! Yay! :)

Det ska bli superkul!

Men först; ta mig i genom en klädkris, vet inte vad jag ska ha på mig ikväll ju! Hatar när det blir så!

Men nu har jag inget mer att berätta, nu ska jag nog läsa bloggar och logga in på facebook, och såklart; lyssna på musik!

Vi hörs sen!

PUSS

Av Frida - 29 april 2011 21:12

Hellu!

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig i morgon på Rocka Fett, ska ju dit med Jennifer. Men ni, vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 29 april 2011 19:36

Här kommer bilder på vad jag har köpt igår + idag! :)

Kommentera gjärna vad ni tycker! :)



Love my new shoes! :) <3

 


Tröjor! De är lika dana men i olika färger ;) 

 


Önskar jag kunde göra så ni kände doften genom datan, för denna parfym luktar himmelskt gott! :) 


Bara vanliga strumpor, men det behövs det med ;)   

Ciao!

Av Frida - 29 april 2011 18:52

Hejj!

Har haft en jättebra dag idag, var ju på stan med Karro och Alicia ;)

Nu är jag i alla fall hemma igen, hittade 1 parfym, 2 tröjor och korta strumpor!

Tack för dagen tjejor! :)


Bloggade ju inte igår kväll, men orkade inte! Såg på Criminal Minds; Suspect Behavior med mamma igår, så gick inte och la mig förens kl. 11! :O

Så idag har jag varit ganska trött!


Kommer bilder på vad jag har köpt idag, senare sen. Vet att jag glömde lägga ut bilder på skorna igår med så kommer bilder på dem med! Måste bli bättre på att lägga in bilder på datorn!


Vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 29 april 2011 14:55

Hej, är på stan och väntar på Karro och hennes vän Alicia, vi hörs sen!:-)

Av Frida - 28 april 2011 20:16

Hejhej!

Förut åt jag middag (såklart) och efter det hängde jag och mamma med Emmi och Ben10 ut och lekte lite i lekparken ett tag, sedan skulle Ben10 bada och då hängde jag med dit ett tag, nu är jag hemma igen.

Kom inte på någon bättre rubrik tyvärr! :/
Vi hörs senare, för nu ska jag läsa bloggar, logga in på facebook och sedan ska jag lägga in lite bilder i min dator!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards