brunettii

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Frida - 18 april 2011 21:45

Funderar på att se ett avsnitt av Melrose Place ikväll med, såg ett avsnitt igår och det är en väldigt bra serie, i alla fall om man ska döma den av första avsnittet! :)
Har i alla fall läst ut Miley Cyrus självbiografi nu, och den var verkligen jättebra! Kommer nog att läsa den en gång till inom en snar framtid!

Har väl inte gjort så mycket sedan jag bloggade sist!

Vi hörs imorgon, har liksom inte så mycket mer att berätta nu!

Good Night Everybody! :D


En jättebra bok! Verkligen läsvärd!

 

Av Frida - 18 april 2011 19:42

Hejj!

Har kommit hem typ nyss, trevligt att träffa Nathalie såhär på lovet.
Ska nog sitta lite vid datan nu och sedan ska jag läsa tror jag, undrar vad jag ska hitta på imorgon? Det har jag ingen aning om!

Får se helt enkelt!

Vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 18 april 2011 17:16

Ska möta Nathalie vid affären vid halv, vi ska gå en sväng i det fina vårvädret! Det är typ 20 plus ute! :O :D

Sååååå skönt!

Men vi hörs senare hörreni!

Ciao!

Av Frida - 18 april 2011 15:15

Hejj!

Så tråkigt att börja nästan alla sina inlägg med "hej", får komma på nått annat!

Kom typ nyss hem, trevligt var det att träffa Karro!

Vet dock inte vad jag ska hitta på nu, det är ju sånt som märks ;)

Vi hörs senare I guess!

Ciao!

Av Frida - 18 april 2011 11:33

Hejj!

Ska snart åka med bussen då, ska bli trevligt. Ska ta lite kort från dagen med så kanske dyker upp några bilder här sen!

Men ni får ha en trevlig måndag alla så hörs vi sen!

Ciao!

Av Frida - 18 april 2011 09:44

Guuuuuud, har världens träningverk idag! Gör typ ont att andas!

Men det är det värt!

Idag händer det lite grejjor, haha! Nee, men ska möta Karro på stan för en fika och antagligen en runda i affärerna, ska ta fem i tolv bussen!

Vi hörs senare, för nu har jag inget mer att berätta!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards