brunettii

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

28e April 2011

Av Frida - 28 april 2011 16:37

Hejj bloggen!

Är hemma nu igen efter en heldag i Linköping med mamma och Emmi.Köpte 2 par skor och saltvatten-spray till håret! Köpte glass förut med, på nån glassbar och då kunde man köpa en halvliter ni vet i sådan där bägare och då kunde man ta hur många smaker som helst, mamma köpte en sådan åt mig och jag valde smakerna granatäpple,pecannöt,marängsviss och nötkrokant (typ daim), och det var gott!

Just det, skulle säga att bilder på skorna kommer senare!


Vid halv 9 i morse skickade Emmi sms och frågade ifall jag skulle hänga med och lämna Ben10, och jag som fortfarande sov sa visst och rusade upp ur sängen, klädde på mig, gick på toa och borstade tänderna lite så min andedräkt inte skulle stinka! Sedan satte jag upp håret i en tofs (kom på! borstade det aldrig, haha!) och sedan gick vi iväg.

När vi kom tillbaka hem så åt vi frukost, sedan borstade jag tänderna (igen, men mycket noggrannare denna gång!) och sedan in i duschen, packade i lite saker i min handväska, bla. smink!

Sedan vid 10-tiden åkte vi och jag sminkade mig i bilen medans mamma tankade, sedan vid typ 11 så var vi i Linköping och då gick vi på stan där och sedan åkte vi till Skopunkten och sedan till min läkare, skulle ju träffa min läkare där, vi kommer dit var fjärde månade och då kollar hon på mina leder och så pratar vi lite om hur jag mår, inget allvarligt alltså!


Känner att det blev ett VÄÄÄÄÄLDIGT långt inlägg, så hörs sen!

Ciao!


Bild i repris!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2011 11:39

Har hållt på och fixat med en ny blogg på wordpress, har tröttnat lite på bloggplatsen nu så bytte till wordpress, besök http://www.friidaas.wordpress.com ! Den är fortfarande "under renovering" för kan inte riktigt den sidan än, men det blir nog bät...

Av Frida - 1 juli 2011 10:00

  Hejj och godmorgon på er! Vaknade för typ en kvart sedan och kunde inte somna om, så nu sitter jag och lyssnar på musik. Lyssnar på Spotify, men egentligen gillar jag inte det längre så brukar lyssna på grooveshark ju, det är mycket bättre! Me...

Av Frida - 30 juni 2011 22:37

Halloj! Easy A var verkligen jättebra enligt mig, tycker att ni borde se den, i alla fall om ni gillar komedier ;) Nu ska jag bara läsa lite bloggar och chatta lite på MSN och så ska jag logga in på facebook också, sedan ska jag sova, så detta bl...

Av Frida - 30 juni 2011 20:30

Hejj! Städade lite förut, och sedan har jag bara suttit vid datorn, fortsätter med städningen imorgon, och då måste jag bli klar, är bara dammsugning,dammning och skurning kvar. Nu blir det att se på en av filmerna jag hyrde förut, Easy A, den ve...

Av Frida - 30 juni 2011 19:00


Vill bara säga att på lördag skjutsar mamma och pappa ner mig och Anton till Töreboda camping, för där väntar farmor och farfar som åkte redan i måndags! Blir att va borta i ca 1 vecka, så blir typ inget bloggande, kanske bloggar lite från mobilen nå...

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards