brunettii

Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 25 april 2011 16:58

Halloj!

Kom nyss hem igen efter att ha spelat 2 varv. Fast jag spelade bara halva banan på 2:a varvet, för sedan fick jag ont i nacken, huvudet och i händerna. Då tyckte jag att det var lika bra att ge upp! :)

Brände mig på brännässlor idag med, på båda benen! Inte kul! :(

Nu ska jag snart duscha, men ska väl sitta lite vid datan först!

Vi hörs sen!

PUSS

Av Frida - 25 april 2011 10:03

Är påväg till golfbanan, eller har precis börjat åka. Det ska bli kul! Gick upp tio över nio idag med. Såg att ni har kommenterat, svarar på dem när jag kommer hem istället för att svara på dem nu, blir lite jobbigt;-) Hörs antingen när vi är påväg hem eller när vi är hemma, ha det bra! Ciao!:-)

Av Frida - 24 april 2011 22:04

Har kollat lite musikvideos på youtube. Nu ska jag lägga mig och antagligen läsa, eller jag läser lite i en tidning istället, hehe :P

Imorgon blir det att gå upp skapligt tidigt, för då blir det att spela golf! Yes! :)

Tänkte lägga upp dagens låt här med!

Jag har valt Someone To Fall Back On med Alyson Michalka, denna låt är med i filmen Bandslam. Jag har valt denna låt för att det är en jättebra låt, en jättebra artist och en jättebra film den medverkar i, kan det bli bättre än så? Ja, antagligen, men det ovannämna duger gott och väl åt mig! :)

Enjoy the song!

Vi hörs imorgon!

With Love

              / Frida



Av Frida - 24 april 2011 21:07

Har nu sett på Fenomen, eller, ja, det slutade ju för 20 min sedan. Men ni fattar poängen!(?) :)
Nu får jag väl se vad jag hittar på, blir väl att läsa bloggar och logga in på facebook, sedan kommer jag väl antagligen börja kolla på musikvideos på youtube, som vanligt hehe :P

Vi hörs sen eller imorgon!
PUSS!

Av Frida - 24 april 2011 19:22

Hellu!

Har precis lagt in bilder från dagen i mitt USB-minne, har även kollat på lite gamla bilder! :)

Det kommer några här nedanför!

Nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på, tror att jag ska läsa lite!

Vi hörs sen!

Ciao!


Min presentpåse...



   


Fotografen mamma... 


Hehe, jag! :P 


Fotografen Emmi´... 

 

Av Frida - 24 april 2011 18:03

Hejj!

Kom hem från morfar nyss, gick hem med Emmi och Jenny, trevligt! Det är jätteskönt ute, tog även några kort på hemvägen och de blev riktigt fina! Visar er några sedan! :)

Fick inget påskägg idag, utan vi fick varsin liten presentpåse med påskmotiv på istället! I den påsen fanns det en tandborste och pengar! :)

Nu får jag se vad jag hittar på! Musik blir det i alla fall, det kan ni lita på! :)
PUSS!!

Av Frida - 24 april 2011 12:17

Kände för en ny header, så gjorde en lite snabbt. Gillar den faktiskt!

Hoppas ni gillar den! Men om ni itne gör något, så gör det inget! :)

Ciao!

Av Frida - 24 april 2011 11:59

Ska gå till morfar om en halvtimma med Emmi. Kollade på mobilen och såg att den nästan var död!

K A T A S T R O F!

Så laddar den nu, får hoppas att den laddar ganska fort så att det räcker tills vi kommer hem sen! Eller, jag vet att min mobil laddar ganska fort, så hoppas på att den hinner ladda så det är i alla fall 50%!

Ne, nu måste jag nog göra  mig i ordning det sista så jag hinner!

Hörs sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards