brunettii

Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 13 april 2011 10:06

Hejj på er!

Är hemma idag, för vaknade med jättejätteont i huvudet och mådde illa, nu mår jag inte illa längre men har fortfarande jätteont i huvudet, dock inte lika mycket som imorse men nästan! :/

Mamma sa i alla fall att om det släppte så kunde jag komma till em-lektionerna när hon ringde och sjukanmälde mig!

PUSS

Av Frida - 12 april 2011 20:52

Hejj på er!

Nyss kom mamma och Anton hem från hans skola, de hade haft nått möte där eller nått och de hade med sig en liten överraskning! Cheeseburgare och pommes från McDonalds, det blev våran kvällsmat, inte något vidare nyttigt men sååå gott! :D

Nu lyssnar jag på musik, och snart är det Desperate Housewives!

Vi hörs imorgon!

Ciao!

Av Frida - 12 april 2011 17:28

Hejj!

Kom hem för en stund sedan! Vet inte vad jag ska göra nu, mer än att jag måste kolla lite på engelskaverben vi har tills imorgon, men de är lätta! :)

Sedan får jag se vad som händer helt enkelt!

Vi hörs väl senare!

Ciao!

Av Frida - 12 april 2011 14:13

Hejj!

Kom nyss hem, från och med 13.00 har vi haft talangjakt i skolan så slutade 20 i 2! Gött! :)

Men ska med bussen vid 5 i 3 igen, för vid kvart i 4 så har jag ju konfa :/

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 11 april 2011 18:16

Hejj!

Har precis ätit mat och sjunigt SingStar. Det är 19.3 grader ute, så ska nog ta en liten sväng med kameran nu när det är så skönt! ;)

Men först blir det nog att sitta lite vid datan! Men vi hörs senare!

Ciao!



UPDATE: Blir datan senare, går ut med en gång istället!

D&G

Av Frida - 11 april 2011 16:00

Hejj!

Här kommer dagens outfit!

Enjoy!



Linne (D&G) - Turkiet

Jeansshorts - Nelly.com

Leggins - Östenssons ^^

Diadem - ?

   

Av Frida - 11 april 2011 15:15

Hejj!

Nu blir det att plugga och sedan...Nee! Ni ser ju rubriken, den säger ju allt! :)

Vi hörs sen!

Ciao!


En liten bild, bara för att liksom ;)

 

Av Frida - 11 april 2011 14:56

Hejj på er alla!

Har varit en bra dag hittills, vid 12-tiden åkte i till Vadstena för att käka glass i solskenet medans pappa hade lunch, vid 10 i 1 åkte vi till Ö&B och efter det till gammelmormor. Och kom i princip innanför dörren! Det rä ca 14 + ute idag så det är ju skönt, inte blåser det heller! :D

Men vi hörs väl senare för om en stund ska jag plugga matte till matteprovet som vi har på fredag! :/

See Ya!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards