brunettii

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

6e September 2010

Av Frida - 6 september 2010 17:47

Hej alla glada (och de inte så glada!) :D

Sorry för att jag varken uppdaterade igårkväll eller tidigare idag! Igårkväll bloggade jag inte för att jag såg ju på film med mamma och hann inte blogga innnan jag skulle sova för klockan var halv tolv ^^

Och varför jag inte bloggat idag å är det för att jag slutade skolan klockan 3, stannade kvar med 2 klasskamrater i skolan för vi håller på med ett grupparbete och dom är i min grupp och vid kvart i fyra cyklade jag till biblioteket för att låna böcker! Nyss spelade jag gitarr också! Nu är jag i alla fall klar med mitt intro till en sång jag ska skriva! :D


Idag var det ju skolfoto, när jag tog på bara mig (efter att man tagit med hela klassen!) så tycker inte jag att jag blev bra men fotografen sa det och då protesterade jag och då fick Dinos och Simon kolla och dom tycker inte jag blev dålig på kortet! Och så behövde jag inte ta om nån gång så får väl va nöjd då! ^^


Aja, bloggar mer senare istället! För nu ska jag läsa bloggar! :D

/Frida

 
 
Emma

Emma

6 september 2010 17:55

sv: oke hoppas du blir bättre snart då! med mig är det bra, jag sitter och läser lite bloggar:) ha en fin kväll!

http://livelifefool.com

 
Madeleine

Madeleine

6 september 2010 18:34

sv: ja allt är jättebra med mig, hur är det själv? :)

http://livetenligtmadeleine.blogg.se

 
Fiona

Fiona

6 september 2010 18:45

jag kan hålla en ton iaf! du då?

http://lovefiona.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2011 11:39

Har hållt på och fixat med en ny blogg på wordpress, har tröttnat lite på bloggplatsen nu så bytte till wordpress, besök http://www.friidaas.wordpress.com ! Den är fortfarande "under renovering" för kan inte riktigt den sidan än, men det blir nog bät...

Av Frida - 1 juli 2011 10:00

  Hejj och godmorgon på er! Vaknade för typ en kvart sedan och kunde inte somna om, så nu sitter jag och lyssnar på musik. Lyssnar på Spotify, men egentligen gillar jag inte det längre så brukar lyssna på grooveshark ju, det är mycket bättre! Me...

Av Frida - 30 juni 2011 22:37

Halloj! Easy A var verkligen jättebra enligt mig, tycker att ni borde se den, i alla fall om ni gillar komedier ;) Nu ska jag bara läsa lite bloggar och chatta lite på MSN och så ska jag logga in på facebook också, sedan ska jag sova, så detta bl...

Av Frida - 30 juni 2011 20:30

Hejj! Städade lite förut, och sedan har jag bara suttit vid datorn, fortsätter med städningen imorgon, och då måste jag bli klar, är bara dammsugning,dammning och skurning kvar. Nu blir det att se på en av filmerna jag hyrde förut, Easy A, den ve...

Av Frida - 30 juni 2011 19:00


Vill bara säga att på lördag skjutsar mamma och pappa ner mig och Anton till Töreboda camping, för där väntar farmor och farfar som åkte redan i måndags! Blir att va borta i ca 1 vecka, så blir typ inget bloggande, kanske bloggar lite från mobilen nå...

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards