brunettii

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Frida - 11 september 2010 22:24

Hej!

Såg ju nyss på Grown Up's! Den var bra! :)
Men nu ska jag sova, hoppas jag somnar med typ en gång!

Godnatt på er! (L)

Av Frida - 11 september 2010 20:37

Hej!

Har precis läst några kapitel, är på kapitel 20 av 26 nu! :)

Ska se på Grown Up's med dom andra nu, så ni får ha det så bra så bloggar jag mer när den är slut! :)

/Frida

Av Frida - 11 september 2010 18:29

Haha, vilken fin rubrik! Men kommer ej på någon bättre! :)


Såg nyss på Bandslam, den är fortfarande lika bra! Åt även mat för en stund sedan, det var typ ungsgratinerad potatismos med kött och sås! Mumsens!

Om en stund hugger jag nog in på mitt godis med! ;)


Nu sitter jag och lyssnar på musik! Just nu är det Someone To Fall Back On med Aly Michalka (från Bandslam!). Den är bra, den var ju med i ett inlägg igår btw!

Bloggar mer om en stund!

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll och att ni har haft en bra dag! :)

Puss

Av Frida - 11 september 2010 15:51

Hejj!

Har mycket att berätta nu! Först åkte vi till Mantorp och sedan när vi var påväg hem så hörde jag av mig till mormor för hon hade frågat tidigare ifall jag och Anton ville med till stan och då mötte vi alltså mormor utanför Gallerian! På stan fick jag ett par jeans och en höstjacka! Ni vet den skinnjackan med fårpälskrage från H&M? Den fick jag i alla fall! Och jeansen kommer från Gina Tricot! Anton fick 1 hoodtröja,ett par byxor och en keps också! Kanske en t-shirt också! Vet ej! Men han fick ju mer för hans grejor var ju billigare än mina! ;)

Sedan så åkte jag och Anton till farmor och farfar igen ofc och nästan med en gång åkte vi till godishuset och handlade godis! Sedan åkte vi dit där cirkusen (cirkusen är här i Motala i helgen!) är och kollade lite för imorgon ska jag,Anton,mamma,pappa,farmor och farfar se på cirkus! Har glömt att säga det! Och då kommer det ofc bilder! :)


Hoppas att ni har haft en bra dag hittlls, och att ni får en fortsatt bra dag och kväll! Hörs senare!

PUSS

 

Bilder i repris!

Karros och mina fötter! (varin fot alltså!)

Saknar henne otroligt mycket, måste ses snart! :)

 


Älskar bilden!

   

<3

  

Av Frida - 11 september 2010 09:17

Hej!

Igår tycker jag att jag hade väääääääldigt bra uppdatering! Eftersom att jag uppdaterat ganska uselt de senaste dagarna så vart det ju mycket mer igår! Bloggade 8 gånger! :) (Y)


Men nu ska jag nog läsa min braiga bok! :)

/Frida

Av Frida - 11 september 2010 08:55

Godmorgon!

Ja, idag passade jag på att säga godmorgon då klockan är 08.50 ungefär när jag skriver detta!


Har ni sovit gott? Jag har sovit lite sissodär! Idag så skulle vi kanske hitta på något, men om vi inte ska det så ska vi va hemma hela dagen! Och så skulle kanske Jenny och jag va! Men det hinner vi nog med i vilket fall som helst! :)

Hoppas det i alla fall på det, för vi har inte vart med varandra på fritiden sedan sommarlovet till sjuan! :O


Aja, hörs senare!

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards