brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Foton♥

Av Frida - 23 augusti 2010 17:42

Här kommer några bilder från de 2 senaste dagarna! :D


Vi börjar med några bilder där jag agerar fotomodell ^^

    

Vart nöjd med denna:

 


Och så fortsätter vi med några andra! :)

Isabelle:

 


Bytte de här legginsen:


Mot denna tröja:


Det var alla bilder för denna gång! :D

/Frida           

Av Frida - 21 augusti 2010 19:38

Här kommer bilder på vad jag köpte idag! :D



T-shirt- Gina Tricot 99:-




Jeansleggins-Gina Tricot 99:-



Leggins-Gina Tricot 99:-



Sminkbortse-Lindex 29:-

Ögonskugga(svart)-Lindex 39.50:-


Så det var vad jag har köpt idag, men de blåa legginsena ska jag byta för att jag visste att jag redan hade sådana men när jag kom hem nämde mamma att jag använder ju inte dom jag har så mkt och det hade jag glömt :S

Så jag ska till stan på måndag igen! :D


Det var allt för mig, pussN
/Frida           

Av Frida - 16 augusti 2010 21:32

Här kommer några bilder från dagen då!

  


Sötnöten Karro! :)

  


Bilden vart jag ganska nöjd med faktiskt! :D

  



Vi såg några ankungar med deras mamma (jag vet att det heter änder! men jag säger ankor!)


Karro "snackar" med en anka!


Fotograf:Karolin!


Jag vart nöjd med detta kort! Hur kan man inte liksom? Haha:P

Fast jag ser ändå lite konstig ut :S

             

 

Bilden får avsluta!


Det var allt för mig för stunden!

Hope You Enjoy It! :)

/Frida    

Av Frida - 14 augusti 2010 21:08

Hejhej!

Kom nyss ut ur duschen, älskar när man känner sig såhär härligt fräsch!

Innan ´jag gick in i duschen så kollade jag ut genom mitt sovrumsfönster, och vad såg jag då? Jo då såg jag himmelen och den var sådär fint lila/orange så jag sprang ut och fick 2 bilder! Det var tur att jag såg det, för  nu är det borta!


Lägger in bilderna här så ni får njuta av dom också! :)


  




Snacka om att jag verkligen ÄLSKAR bilderna! Fast det var ju ofc finare i verkligheten, eftersom att på bild blir det mörkare men dom här var fina i alla fall! :)

PussN
/Frida  

Av Frida - 14 augusti 2010 20:27

Här kommer bilderna jag lovade er! :)


Love This One!<3

  


Kärlek på bilden!


Vart nöjd med denna med! :)



Som vanligt så får ni inte kopiera bilderna! Och så tog jag massor mer, men orkar inte ladda upp alla här! Skulle trötta ut er också! :P


Imorgon kommer det antagligen fler bilder, eftersom att då skulle jag och Sanna antagligen va! Kulkul! Har inte träffat min kära syssling på typ jättelänge! :/  


Just det! Nu när jag laddar upp bilder typ varje dag så kanske ni tror att detta är en fotoblogg, men det är det ej. Tycker bara att det är kul att ladda upp bilder så ni har något roligt att titta på! Inte bara läsa min tråkiga text hehe :P


Aja, ni får ha det så bra så bloggar jag mer om en stund! För nu ska jag nog läsa lite bloggar!

Eller duscha? Hmm, ja det får blir duschen först!   

/Frida

Av Frida - 12 augusti 2010 21:28

Här kommer lite bilder som jag lovade er! :)


En liten typ höstbild!


 

En favorit!<3


Så, nu fick ni några bilder att njuta av! :)

/Frida        

Av Frida - 11 augusti 2010 21:49

Här kommer lite bilder från Benjis kalas! :)


Hjärta på bilden!<3

  

Emmis mobil tror jag!

    

 

Jag fick foten på tårtan!

Hela tårtan kommer på bilden nedanför!

 


Här kommer typ 2(?) bilder till!


Det var visst bara 1 bild till! XD

/Frida  

Av Frida - 7 augusti 2010 19:20

Här kommer några bilder från dagen! :)


En av golfbanorna :)

En annan bana


Så slänger jag in denna bild på min katt, tycker den är cool!

Bilden är cool alltså, inte katten :P




Ha det bra!

/Frida  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards