brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Foton♥

Av Frida - 31 oktober 2010 15:28

Hejj, tänkte lägga in några bilder från igår och på min nya dator. Enjoy!

INGEN får ta några av mina bilder utan MIN TILLÅTELSE!!


Min tårta med ljusen tända...


När jag skär första biten av tårtan...


Nu till min dator:



Haha, bara två bilder från mitt födelsedagskalas, fast jag tog inte så många så det är därför!

Och ang. ljusen på tårtan tyckte jag att det skulle vara lite kul att ha (och för att jag får önska mig något då!) så ni inte tror att jag alltid är lite larvig/barnslig ;)


Ahja, bloggar mer om en stund!

Puss

Av Frida - 12 oktober 2010 15:45

Som vanligt så får ni inte kopiera några av bilderna utan min tillåtelse!

Här kommer del 2 av mina kryssningsbilder!


Skylt 1...

 

Skylt 2...


Glashissen...


Typ några lyspinnar på en Cocca Cola flaska, i mörkret...


På vägen tillbaka till Stockholm...


Skärgården...


På bussen på vägen hem...


I min handväska på bussen, bilden får avsluta allt!...


Det var alla bilder jag tönkte lägga upp här, annars har jag ju tagit ännu

mera!      

Hörs sen!

/Frida

Av Frida - 12 oktober 2010 14:31

   Som vanligt så får ni inte kopiera några av bilderna utan min tillåtelse!

Hejj, tänkte lägga in några av bilderna från kryssningen nu då! Jag gör så att jag delar in bilder i 2 delar, precis som jag gjorde med mina "Naturbilder". Och självklart så ska jag inte lägga in alla bilder jag tog, det skulle bli alldeles för jobbigt. Hah :P

Här kommer några i alla fall:


En limo stod här när vi kom till Stockholm...

  


Havet...


Sommaren 2007 satt jag och min familj på exakt de här bänkarna, i värmen!...

En livboj, as you see...



  

Pappa tog kortet, fint va? ...


Bjuder på denna...

  

Resten av bilderna kommer i del 2, kika in om ca 1 h!

/Frida

Av Frida - 9 oktober 2010 15:15

Här kommer den efterlängtade delen av mina bilder (hoppas i alla fall att den är efterlängtad ;D ).




Min favoritbild för dagen...     




The Final Picture...


Det är några av alla bilder jag tog idag. Hoppas att ni tyckte de var fina. Hörs sen!

/Frida       

Av Frida - 9 oktober 2010 14:19

Tänkte dela in alla bilder i 2 st inlägg, så alltså är detta del 1 och det andra inlägget blir del 2. Jag gjorde så här för att ni ska ha något att längta till och att det inte ska bli för mycket bilder i samma inlägg. Självklart kommer de andra bilderna idag, bara om kanske 1 timma eller nått ;)

Här kommer några bilder från när jag var ute och fotade för en stund sedan:



En söt katt som jag hittade...

  


A Tree...  


En av de bästa sakerna med hösten är alla fina färger...


Denna får avsluta sålänge...


Hörs om en stund då! :D

/Frida        

Av Frida - 7 oktober 2010 17:30

Hejj, medans jag sitter och pluggar tråkiga spanska-glosor så får ni njuta av några bilder från i söndags då vi firade Anton, lite sent dock men ni vet ju att man säger "Bättre sent än aldrig" så här kommer några bilder.


Nu kommer 2 bilder på kakorna vi hade ...

 


Och nu 2 bilder på tårtan...

 


En ljushållare...


En blomkruka...


En miniräknare...


/Frida              

Av Frida - 29 september 2010 18:27

Hejj, här kommer några bilder från igår:



Linnéa S och Malin :)




Tog några bilder igår med för jag hade tråkigt så här kommer några av dem:


Rings


 Rings


Två av mina armband som jag gjorde ett hjärta av :)


Sista bilden

   

     

Ja det var några bilder det :)

Nu ska jag äta chokladpudding, mums!

Puss på er!

Av Frida - 7 september 2010 16:30

Hej!

Tänkte ladda upp lite bilder till er! Känns som att det var ett tag sedan! :)


  



Haha, i söndags då jag hade ansiktsmask! Feint! :)


Mums!

     

Our guitar!...



Har lust att gå ut och fota lite idag, men vill inte gå ut själv och jag har inte någon att gå ut och ta kort med! Så får se hur det blir med den saken! :)


PUSSHEJJ

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards