brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Foton♥

Av Frida - 24 januari 2011 19:19

Här kommer bilderna på tröjan och rosetten som jag handlade förut!


Rosetten är grå, om ni inte ser det ;)

Den kostade ca. 18 kr!

 

Det svarta bandet på tröjan som jag har knutit på framsidan av tröjan kan man även knyta på baksidan av tröjan ;)

Den kostade 49 kr! 


Bra fynd eller hur? Själv är jag supernöjd då jag älskar rosetter och tycker att tröjan är skitfin!

Men vi hörs mer senare!

Ciao!  

Av Frida - 4 januari 2011 22:36

Här kommer lite bilder då!


Hej Mitt Vinterland :)





Inne I Värmen Igen :)

Söta Nathalie :)


Gott Med Coca Cola :)


Haha, jag och Nathalie hade roligt med ett reflexband som det var lampor på. Hon vevade med det i luften och jag fotade :)


Det var lite bilder från dagen!

Vi hörs senare då det kommer upp "dagens outfit", håll utikik! :)¨

Puss                    

Av Frida - 1 januari 2011 10:15

Nu när det är 2011 så tänkte jag ladda upp det forna året i bilder, så här kommer bilder från år 2010!

Enjoy! :)
Och som vanligt så får ingen kopiera mina bilder!

 

Jag gick på Rocka Fett


Jag matade ankor 

Jag sov på Karros altan med henne en natt :)... 

     


..Men först såg vi på Letters To Juliet i Linköping :)

  

   Jag bytte frisyr helt och hållet :)


Jag poserade på en del outfit-bilder till bloggen  


Jag blev kompis med Isabelle igen efter att ha varit osams med henne ett helt år!

jag tog gjärna mycket naturbilder 

Jag poserade på en del bilder för skojjs skull :)  


Jag var på stan några gånger :)        


Jag hade tävlingar på bloggen, här är ett exempel :) 

Jag laddade upp "detta vet ni inte om mig" på bloggen :) 

    

Jag laddade upp denna roliga bild :) 


Jag var i vadstena med familjen och åt galss :)

Jag började prenumerera på FRIDA-tidningen 


Jag umgicks med Karro en hel del :) 

   


Mitt intresse för att fota fortsatte           


Benjamin fyllde 1 år


Jag hade filmkväll med mig själv :)


Jag spelade minigolf med familjen en del på sommaren :) 


Jag följde Idol troget under hösten

 


Jag hade skolmästerskap i skolan  


Malin slutade, och här är hon och Linnea S en gång när hon kom och hälsade på :)  


 Jag började sakna mitt långa blonda hår     


Jag såg på Remeber Me


Jag fortsatte att fota  


Fler underbara dagar med Karro


Jag fyllde 14 år :D


Jag köpte en ny dator :)


Min 14-års tårta var rosa :)     


Jag åkte på kryssning med familjen :)           


Jag fotade även fina höstbilder :)     


Jag ´gick på gymnasiemässa        


Jag firade min lillebrors 11-års dag :)


Plugg,plugg och ännu mera PLUGG  


Jag tog en massa webcam-bilder

     


Jag bytte header, ett antal par gånger :)  


Jag gick på mellandagsrea med Emelie

     


Jag firade jul, självklart ;)             

Jag fortsatte att fota även på vintern, och inomhus då'rå :)


Jag byggde pepparkakshus med mormor och Anton :) 


Jag fortsatte med webcam-bilder :) 


Jag hittade en rolig sida där man gjorde om bilder :) 


Innan jag stack och dansade loss med vänner på Bränna Krut :)        


På en tema-dag i skolan  


Jag bakade pepparkakor :)  

        


Fortsatte självklart att fota när julsakerna åkte fram :)

     


Jag var i Stockholm med konfan, där såg vi bla. terracottafigurerna :)


Jag gjorde chokladpannkakor med banan på :) 


Jag och familjen började med golf :) 


Jag åt mjukglass med Anton :) 


Jag,mamma,Emelie,Benjamin,Anton,Jenny och Tintin gick till kotteparken en dag på sommaren :) 


Jag fotade vår-bilder     


Jag var med Olivia ett par gånger :)  


Jag och Anton såg på Sanna Nielsen,Neo och Ola när dem kom till Motala och sjöng. Här är jag och Sanna  ´:)


Årets första glass åts med Karro :) 


Jag bowlade med familjen  


Jag "började" med spegelbilder :) 


Jag såg på cirkus med mamma,pappa,Anton,farmor och farfar :) 


Jag var i Göteborg...

  ...och Danmark :)  


Jag hade ett engelskaarbete om delfiner :)


Jag var på kolmården :)   ...


...och där hittade jag apan som heter likadant som jag :)


Jag slutade 7:an  



  

Och det var mitt 2010 i bilder, minns ni allt? Hehe :P

Och som ni märker jag inte brytt mig om ifall det hamnade i ordning eller inte ;)

Hörs!

Ciao!              

Av Frida - 29 december 2010 12:15

Hejj :)
Sitter och chattar med Karro på facebook :)

Tänkte lägga in bilder på det jag köpte igår, så ni får se vad det var :)


Och som vanligt får ni inte kopiera mina bilder!

 

          

Tröja - Gina Tricot 100:-          T-shirt - Gina Tricot 49:-


                 

Örhängen - Gina Tricot ?:-      Baseballtröja - Gina Tricot ?:-


                 

Baslinne - Gina Tricot ca 49:-  Jeans - Gina Tricot ?:-


              

Armband - Lindex 10:-          Rosett - Lindex 9:50 :-


   

Sminkborste - Lindex 30:-


Deet var deet ;)

Hörs senare!  

Av Frida - 25 december 2010 21:20

Här kommer bilderna jag lovade :)


Och som vanligt så får ni INTE kopiera mina bilder, eftersom att det är copyright på dem!!! :D


Julafton:


Såhär "fin" blev jag när jag hade lite presentsnöre i håret :)


Juldagen:


Mina julklappar innan jag öppnade dem :)


Vad jag har fått på julafton + juldagen:


Tröja av Emelie, mysbyxor av mamma och pappa och Anton :)

        


Bok av mamma, pappa och Anton :)


Idol Turne - biljett av mamma och pappa. Presentkort på Gina Tricot av pappas farbröder :)



Sedan tog jag ett kort på Zeke förut :)


Naturligtvis så tog jag inte kort på allt jag har fått, detta är bara lite av det :)

Om ni undrar varför det var så några bilder så är det för jag inte har tagit så många :)

Outfit från de här 2 dagarna kommer upp snart!

Ciao!          

Av Frida - 25 december 2010 21:03

   Här kommer lite bilder innan julen kom, från denna vecka är det i alla fall :)

I ett annat inlägg kommer det fler bilder, fast från julen då. Vill inte ta dem i samma inlägg, så därför blir det 2 olika inlägg ;)


Och som ALLTID så är det copyright på mina bilder, så alltså så får ni inte kopiera dem!!! :)


När jag var med Karro så tog jag denna bild :)


 Mitt pepparkakshus :)


Tog denna fina bild på en ljushållare när vi pyntade granen...


Såhär är resultatet av våran julgran :)

        


Kommer fler bilder (från igår och idag denna gång) i ett annat inlägg om några minuter :)

PussN

Av Frida - 10 december 2010 19:00

Här kommer de efterlängtade bilderna som jag nämnde i inlägget under! :)


Vi börjar med några bilder från förra söndagen då det var adventsfika hos farmor och farfar :)


Ätbar konst? :)


Och så fick vi glass också...


Och så fortsätter vi med några bilder från pepparkaksbaket. Också förra söndagen:)

 

Ett hjärta som jag gjorde, inte så fin kanske. Men den duger la :)


En gris...


Och så den finaste pepparkakan av dem alla som jag gjorde då...


Okej, där var några bilder!

Hoppas ni gillar dem! :)
PussN                 

Av Frida - 10 december 2010 18:42

Hejj, här kommer några bilder jag nyss lade in på datan. Tänkte att ni kanske vill se dem? Här kommer de i alla fall! :D


Börjar med några foton som jag tog när jag hade tråkigt en kväll..




Min katt Zeke..


Min favorit från då jag tog dessa bilder...

         


Tyvärr är det så många bilder som jag vill visa så de får ej plats i ett och samma inlägg innan det kanske blir för rörigt! Så jag lägger upp resten om typ en kvart! Så håll utkik efter dem! :D

PussN     

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards